| امروز جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

از سوی نشر معارف؛


کتاب «یادداشت هایی درباره فرهنگ و مطالعات فرهنگی» منتشر شد

کتاب «یادداشت هایی درباره فرهنگ و مطالعات فرهنگی» نوشته اسماعیل نوده فراهانی از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، کتاب «یادداشت هایی درباره فرهنگ و مطالعات فرهنگی» نوشته اسماعیل نوده فراهانی از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.

 

 

یکی از کارکردهای علم و بالاخص علوم اجتماعی، تفسیر و توضیح و به عبارتی معنادار ساختن تحولات، وقایع و روابط موجود و حتی مفقود انسانی است که به صورت بی وقفه به توصیف، تجویز و بازسازی انسان و جهان پیرامون آن می پردازد. بنابراین، علوم اجتماعی و گفتمان علمی آن نه تنها محدود و محصور به دایره متخصصان و پژوهشگران اجتماعی نیست، بلکه در هر زمان و مکانی در حال اثربخشی و نظم آفرینی و جهت دهی به رفتار، کردار و انتخاب انسان ها و جوامع است.

unnamed

 

این مجموعه منتخبی از مقالات یک فعال و پژوهشگر فرهنگی است که تا حدودی موفق شده است چشم انداز منسجمی از مطالعات فرهنگی و تحلیل‏ اقدامات فرهنگی نهادها و سازمانهای مردم‏ نهاد را پیش روی مخاطبان قرار دهد. نویسنده مجموعه‏ پیش رو امیدوار است تا طیفی از مخاطبان را که عمدتاً شامل دانشجویان علوم اجتماعی، علاقمندان علوم انسانی، فارغ‏ التحصیلان رشته‏ های دانشگاهی و فعالان دانشجویی و همچنین سیاستگذاران فرهنگی می‏ شود با خود همراه و همگام سازد.

یادداشت های این مجموعه در قالب پنج فصل سامان دهی شده است: مطالعات فرهنگی، فرهنگ و خانواده، فرهنگ و دفاع مقدس، فرهنگ اقتصادی و در حاشیه فرهنگ.

 

کتاب یادداشت هایی درباره فرهنگ و مطالعات فرهنگی، تالیف اسماعیل نوده فراهانی در  ۲۵۶ صفحه، قطع رقعی به قیمت ۱۰۰۰۰ تومان توسط نشر معارف چاپ و منتشر شده است.

 

انتهای پیام/

 

کد خبر : 28250
تاريخ ثبت خبر : 30 مرداد 1395
ساعت بارگزاری خبر : 16:47
برچسب‌ها:, , , , , , , , , , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)