| امروز شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

معرفی کتاب؛


کتاب «سیاست‌ نامه: نامه های سیاسی و تاریخی» منتشر شد

کتاب «سياست‌ نامه: نامه های سیاسی و تاریخی» به قلم مسعود رضایی‌شریف‌آبادی و به همت دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از روابط عمومی دفتر نشر معارف، کتاب «سیاست‌ نامه: نامه های سیاسی و تاریخی» به قلم مسعود رضایی‌شریف‌آبادی و به همت دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی منتشر شد.

 

20

کتاب «سیاست نامه» گوشه ای از مکتوبات و مناظرات مکتوب استاد مسعود رضایی شریف‌آبادی، نویسنده منتقد‌و تاریخ‏نگار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است که از ۹ بخش و ۲ ضمیمه تشکیل شده‌ است و نویسنده در‌آن به بسیاری از سئوالات و شبهات تاریخ انقلاب و عملکرد نظام اسلامی و رهبر‌معظم انقلاب و خصوصاً فتنه ۸۸ پاسخ می‏دهد.

«حقیقت چیست؟» (نامه ‏ای به آیت‏ الله سید‌جلال‏‌الدین طاهری، امام‌جمعه وقت اصفهان پس از نامه‌استعفا)، «پاسخ به نامه نمایندگان مجلس ششم به رهبرمعظم‌انقلاب»، «در جستجوی فاشیسم» (نقدی بر گفتگوی عبدالکریم سروش با سایت روز)، «گپی با یک دموکرات غالی» (نامه ‏ای به دکتر عبدالکریم سروش پس از مناظره مکتوب با محمد سعید بهمن ‏پور)، «چند‌ کلام حرف حساب با میرحسین موسوی» (درباره عملکرد و نظرات وی در فتنه ۸۸)، «مناظره مکتوب با رجبعلی مزروعی» (مناظره با عضو شورای مرکزی حزب مشارکت درباره انتخابات و فتنه ۸۸ و پاسخ مستدل به شبهات و فرافکنی‏ ها)، «چند کلام با محسن کدیور۱» (نقدی بر سخنان کدیور در سخنرانی «جمهوریت نظام، الفاتحه!» در کانادا)، «محاجّه با مدعی؛ چند کلام با محسن کدیور ۲» (پاسخ به نامه سرگشاده کدیور به آقای هاشمی رفسنجانی رئیس وقت مجلس خبرگان که مجموعه ای از ادعاها و شبهات درباره عملکرد رهبری طی دو دهه اخیر بود)، «چند‌ کلام با محمد نوری‏‌‌زاد» (به مناسبت نامه ‏های سرگشاده گاه و بیگاهش به رهبر معظم انقلاب) عناوین بخش های ۹ گانه این کتاب هستند.

در بخش ضمیمه هم پاسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی به نامه استعفای آیت الله طاهری اصفهانی و همچنین متن نامه نمایندگان مجلس ششم به رهبر معظم انقلاب به همراه اسامی آنها آمده است.

چاپ اول کتاب «سیاست‌ نامه: نامه های سیاسی و تاریخی»، نگاشته مسعود رضایی شریف‌آبادی‌و تدوین یاسر‌عسگری در۳۶۰ صفحه با جلد رقعی در زمستان ۱۳۹۲و به قیمت ۹۷۰۰ تومان روانه بازار شد.

انتهای پیام/  

کد خبر : 37981
تاريخ ثبت خبر : 13 دی 1395
ساعت بارگزاری خبر : 14:19
برچسب‌ها:, , , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)