| امروز جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

صبح امروز در دانشگاه امام صادق(ع)؛


کتاب «اقتصاد مقاومتی و دفاع مقدس» رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی از کتاب «اقتصاد مقاومتی و دفاع مقدس» صبح امروز 3 اردیبهشت با حضور سردار محسن رفیق‌دوست و دکتر محمدهادی زاهدی وفا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، مراسم رونمایی از کتاب «اقتصاد مقاومتی و دفاع مقدس» با حضور سردار محسن رفیق‌دوست و دکتر محمدهادی زاهدی وفا برپا می‌شود.

کتاب اقتصاد مقاومتی و دفاع مقدس گامی در جهت تحلیل و بررسی یکی از تجربیات موفق در رابطه با اداره یکی از بحرانی‌ترین و حادترین مسائل اجتماعی، یعنی جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران است. جنگ حادثه‌ای عظیم است و ابعاد و لایه‌های مختلفی دارد. پژوهش حاضر بر بعد غلبه بر محدودیت‌ها در جنگ تحمیلی و دلالت‌های آن برای اقتصاد مقاومتی تمرکز می‌کند.

تجارب تاریخی، نظیر تجربه دفاع مقدس، در شرایط واقعی محقق می‌شوند و به همین دلیل، اموری چندبعدی و پیچیده هستند که با مسائل گوناگونی ارتباط می‌یابند. ابعاد اقتصادی جنگ تحمیلی نیز با مسائل گوناگونی پیوند دارد؛ مسائلی از قبیل تحریم و خودکفایی، تولید داخلی، نقش مردم در اقتصاد، فرهنگ مصرف و … همین مسئله باعث می‌شود که چنین پژوهش‌هایی ظرفیت بالایی برای استخراج الگوی عملی در جهت حل مشکلات اقتصادی داشته باشند.

مراسم رونمایی از کتاب «اقتصاد مقاومتی و دفاع مقدس» امروز ۳ اردیبهشت ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۳ در محل دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر : 45127
تاريخ ثبت خبر : 3 اردیبهشت 1396
ساعت بارگزاری خبر : 10:54
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)