| امروز جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

امروز در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات؛


چهارمین نشست ایثار و فرهنگ عمومی برگزار می شود

چهارمین نشست تخصصی ایثار و فرهنگ عمومی که با همکاری «خانه فرهنگ ایثار و مقاومت» دفتر امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، به جایگاه فرهنگ ایثار در رفتارهای شهروندان و دیدگاه افراد به این عنصر فرهنگ‌ساز پرداخته می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، چهارمین نشست تخصصی ایثار و فرهنگ عمومی با حضور دکتر ابراهیم فیاض، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، ۲۴ بهمن از ساعت ۱۰:۳۰ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در این برنامه که با همکاری «خانه فرهنگ ایثار و مقاومت» دفتر امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، ، به جایگاه فرهنگ ایثار در رفتارهای شهروندان و دیدگاه افراد به این عنصر فرهنگ‌ساز پرداخته خواهد شد.

هر جامعه‌ای دارای مجموعه‌ای از ارزش‌ها،  به‌عنوان مهم‌ترین اجزای فرهنگ آن جامعه، است. یکی از این ارزش‌ها، فرهنگ ایثار  است که به عنوان یکی از غنی‌ترین گنجینه‌های فرهنگ اسلامی است می‌توان از آن به عنوان پشتوانه‌ی عظیم حفظ و حراست از ارزش‌های اسلامی یاد کرد.

با گذشت نزدیک به سه دهه از دوران دفاع مقدس و تغییر نسبی ارزش‌های حاکم بر جامعه، بحث و بررسی جایگاه فرهنگ ایثار در رفتارهای شهروندان و دیدگاه افراد به این عنصر فرهنگ‌ساز امری ضروری است.

از کلیه علاقه‌مندان و پژوهشگران دعوت می‌شود در این برنامه حضور یابند.

انتهای پیام/

کد خبر : 41381
تاريخ ثبت خبر : 24 بهمن 1395
ساعت بارگزاری خبر : 09:48
برچسب‌ها:, , , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)