| امروز جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

به همت خانه اخلاق پژوهان جوان؛


نشست ما، مکتب تفکیک، راه‌حل‌هایی برای اخلاق برگزار می‌شود

سی و دومین «کارگاه فلسفه اخلاق» ‌در قم با عنوان «ما، مکتب تفکیک، راه حل هایی برای اخلاق» برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، جلسه سی و دوم کارگاه های فلسفه اخلاق که به همت خانه اخلاق پژوهان جوان برگزار می شود.

این نشست یکشنبه ۲۴  بهمن ماه از ساعت ۱۸:۳۰ با حضور  حجت الاسلام والمسلمین محمد بیابانی اسکویی استاد فقه، اصول و کلام برگزار می شود .

موضوع این جلسه بررسی مکتب تفکیک از منظری اخلاقی خواهد بود که به راه حل هایی که این مکتب برای ساختار اخلاق دارد می پردازد.

کارگاه فلسفه اخلاق هر دو هفته یک بار در ساختمان خانه اخلاق پژوهان جوان به آدرس قم، بلوار محمدامین (ص) کوچه ۱۳ پلاک ۲۹ برگزار می‌شود.

محمد بیابانی اسکویی تحصیلکرده حوزه های علمیه تبریز، مشهد و قم است. وی دانش پژوه خارج فقه و اصول و دارای مدرک دکترای تخصصی کلام از موسسه امام صادق علیه السلام است. اسکویی کتب متعددی را تصحیح، تنظیم و تالیف نموده است .ترجمه «توحید الامامیه»، «نماز وسیله قرب و معرفت خدا»، «معرفت نسبی«، »آخرین دولت» و«معرفت امام» از جمله کتاب های اوست. از دکتر بیابانی همچنین مقالات متعددی در موضوعات کلامی و اعتقادی به چاپ رسیده است

در ابتدای این برنامه، محمدصادق روحانی کتاب شهریار زرشناس با عنوان «روانشناسی مدرن و حقیقت فراموش شده انسان» را نقد و بررسی می کند.

تاکنون ۳۱  جلسه از کارگاه‌های فلسفه اخلاق برگزار شده که به گفته دست اندرکاران این کارگاه ها و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی این مجموعه، بیش از ۴۰ جلسه از کارگاه‌های فلسفه اخلاق برای مخاطبین علاقه‌مند برگزار می شود.

شرکت برای عموم دانشجویان و طلاب علاقه‌مند به مباحث فلسفی و اخلاقی آزاد است و این افراد می‌توانند مباحث و صوت این جلسات را از طریق سایت خانه اخلاق پژوهان به آدرس EthicsHouse.ir  و یا کانال تلگرام https://Telegram.me/EthicHouse پیگیری کنند.

از آنجا که زمان برگزاری کارگاه ها متغیر است طلاب و دانشجویان علاقه‌مند، برای اطلاع رسانی از زمان برگزاری این کلاس‌ها می‌توانند از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۲۵۳۲۹۴۲۷۷۰  از جزئیات دقیق‌تر برگزاری برنامه ها مطلع شوند.

انتهای پیام/

کد خبر : 41273
تاريخ ثبت خبر : 22 بهمن 1395
ساعت بارگزاری خبر : 21:57
برچسب‌ها:,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)