به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات این پژوهشگاه با همکاری گروه رسانه و فرهنگ موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران، نشست تخصصی «تبلیغات سیاسی و سواد رسانهای» را ۱۴ آذرماه در پژوهشگاه برگزار می کند.
در این نشست، محمد کمالیزاده، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی و پژوهشگر کمپینهای انتخاباتی، و شراره عبدالحسینزاده، دانشجوی دکتری جامعهشناسی سیاسی و پژوهشگر کمپینهای انتخاباتی، حضور دارند.
نشست تخصصی «تبلیغات سیاسی و سواد رسانهای» ۱۴ آذر ماه، ساعت ۱۴ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.
از پژوهشگران علاقهمند، دعوت میشود در این برنامه شرکت کنند.
انتهای پیام/