| امروز جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

14 آذرماه؛


نشست «تبلیغات سیاسی و سواد رسانه‌ای» برگزار می‌شود

پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با همکاری گروه رسانه و فرهنگ موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران، نشست تخصصی «تبلیغات سیاسی و سواد رسانه‌ای» 14 آذرماه در پژوهشگاه برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات این پژوهشگاه با همکاری گروه رسانه و فرهنگ موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران، نشست تخصصی «تبلیغات سیاسی و سواد رسانه‌ای» را ۱۴ آذرماه در پژوهشگاه برگزار می کند.

در این نشست، محمد کمالی‌زاده، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی و پژوهشگر کمپین‌های انتخاباتی، و شراره عبدالحسین‌زاده، دانشجوی دکتری جامعه‌شناسی سیاسی و پژوهشگر کمپین‌های انتخاباتی، حضور دارند.

نشست تخصصی «تبلیغات سیاسی و سواد رسانه‌ای» ۱۴ آذر ماه، ساعت ۱۴ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

از پژوهشگران علاقه‌مند، دعوت می‌شود در این برنامه شرکت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر : 35341
تاريخ ثبت خبر : 13 آذر 1395
ساعت بارگزاری خبر : 11:39
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)