| امروز شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

28 دی‌ماه؛


نشست «تاملات فلسفی ایران و یونان» برگزار می‌شود

شبکه نخبگان جشنواره بین المللی فارابی با همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، دانشگاه اصفهان و دانشگاه شهید بهشتی نشست «تاملات فلسفی ایران و یونان» را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از روابط عمومی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شبکه نخبگان جشنواره بین المللی فارابی با همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، دانشگاه اصفهان و دانشگاه شهید بهشتی نشست «تاملات فلسفی ایران و یونان» را سه شنبه ۲۸ دی ماه، برگزار می کند.

در این نشست سعید بینای مطلق، استاد دانشگاه اصفهان، منوچهر صدوقی سها، مدرس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و نصرالله حکمت، استاد دانشگاه شهید بهشتی سخنرانی می کنند.

بازخوانی انتقادی جایگاه فلسفی یونان در تاریخ فلسفه، «دگرگونی اندیشه یونانی در فلسفه ایرانی-اسلامی» و «تحلیلی بر رویکرد استاد جواد فلاطوری در بازخوانی مواجهه فلسفه یونانی و اندیشه اسلامی» به ترتیب عناوین سخنرانی های این استادان است که روز سه شنبه ۲۸ دی ماه،  از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می شود.

سالن اجتماعات پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، به نشانی خیابان پاسداران، خیابان شهید مومن نژاد (گلستان اول)، شماره ۱۲۴ پذیرای عموم علاقه مندان به شرکت در این نشست است.

انتهای پیام/

 

کد خبر : 38771
تاريخ ثبت خبر : 25 دی 1395
ساعت بارگزاری خبر : 11:40
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)