| امروز جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

آیت‌الله رشاد:


نظرپور با دغدغه، عمر خود را صرف تحقیق و تدریس اقتصاد اسلامی کرد

در پی ارتحال حجت الاسلام دکتر محمدتقی نظرپور عضو شورای علمی گروه اقتصاد اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، آیت‌الله علی‌اکبر رشاد پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، متن پیام ایشان به شرح زیر است:

خانواده‌ سوگوار همکار عزیز فقید حجت الاسلام دکتر محمدتقی نظرپور (رحمه الله علیه(

سلام الله علیکم

ضایعه ارتحال دانشور فاضل، محقق متعهد، مرحوم حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدتقی نظرپور (قدّس سرّه)، موجب تالّم و تأسف عمیق گردید.

آن روحانی متخلق که عمر با برکت خویش را با دغدغه و دردمندی صرف تحصیل و تحقیق و تدریس در زمینه اقتصاد اسلامی در حوزه و دانشگاه و نهادهای نظام مقدس اسلامی نمود، منشا خدمات ارزشمندی در این زمینه‌ علمی بسیار مهم بود.

مرحوم دکتر نظرپور که طی سنوات ممتد همکار مجدّ گروه اقتصاد پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی بود، در زمره‌ امید­های علمی حوزه خطیر مطالعات اقتصاد اسلامی به شمار می رفت، و سر انجام در مسیر تشرف به مرقد مولی الموالی امیرالمؤمنین(ع) و حضور در همایش علمی اقتصاد اسلامی در نجف اشرف، به دیدار پروردگارش شتافت.

اینجانب این ضایعه‌ مولمه را، به محضر مبارک حضرت بقیّه الله(ارواحنا له الفداء) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (دام ظلّه)، و همکاران و آحاد خانواده‌ مکرم آن راحل رستگار، تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای او رفعت رتبت، و برای شما و همه‌  وابستگان و دلبستگان آن مرحوم صبر و اجر مسئلت می­ کنم.

انتهای پیام/

کد خبر : 61147
تاريخ ثبت خبر : 9 بهمن 1396
ساعت بارگزاری خبر : 13:46
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)