| امروز جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:


فراخوان چهارمین همایش مدیریت جهادی

چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی با شعار «مدیریت جهادی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی» دی‌ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از سپاه نیوز، در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۳ پیرامون بکارگیری مدیریت جهادی در اداره امور کشور، سه دوره همایش ملی مدیریت جهادی با حضور جمع کثیری از مدیران منتخب و با اجرای مراسم تقدیر از مدیران برگزیده جهادی کشور در مرکز همایشهای بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

بنابراین گزارش، در سال جاری نیز انجمن مدیریت جهادی کشور، به عنوان تشکلی ملی با هدف کمک به پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در شاخصهای مدیریت جهادی، توسعه فرهنگ جهادی در بین مدیران کشور و همگرایی و هم افزایی سازمانها و شرکت های دولتی و خصوصی در جهت تحقق راهبردهای جهاد اقتصادی، جهاد علمی و فرهنگی، چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی را برگزار می کند.

این همایش با شعار «مدیریت جهادی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی»، در تاریخ ۲۵ دی ماه ۱۳۹۶ و در مرکز همایش های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار خواهد شد.

در این همایش از ۵ خانواده شهید بزرگوار و ۳۰ مدیر برگزیده جهادی کشور در سال ۹۶ در حوزه های مختلف،که از سوی شورای سیاست گذاری همایش تعیین می گردند، تقدیر به عمل می آید.

در پایان این گزارش از تمامی وزارت خانه‌ها، سازمان‌ها، دانشگاه‌‌ها و شرکت های دولتی و خصوصی در حوزه های مختلف دعوت می گردد، جهت کسب اطلاعات بیشتر به منظور ثبت نام جهت حضور در این اجلاس و نیز مشارکت در این حرکت عظیم ملی و بهره مندی از همایش مذکور،به وب سایت همایش به آدرس اینترنتی www.jmconf.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر : 50476
تاريخ ثبت خبر : 9 مرداد 1396
ساعت بارگزاری خبر : 11:32
برچسب‌ها:,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)