| امروز شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:


رونمایی از کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی

برنامه زمان بندی نشست ها و کارگاه های همایش نوبت عصر در روز اول (17 بهمن ماه) همایش و نمایشگاه بین المللی راقی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، اولین همایش و نمایشگاه بین المللی راقی، برگزار می شود.

برنامه زمان بندی نشست ها و کارگاه های همایش نوبت عصر در روز اول (۱۷ بهمن ماه) همایش و نمایشگاه بین المللی راقی به این صورت می باشد.


برنامه سخنرانی و پرسش و پاسخ اهمیت و الزامات کار علمی -ترویجی براندیشه ولی فقیه باسخنرانی آیت الله حائری شیرازی از ساعت ۱۴:۳۰تا ۱۶ برگزار :می شود.
براین اساس، رونمایی از کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب و همچنین سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه  از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ در سالم همایش غدیر کانون پرورش فکری برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است: نشست تولید اسناد راهبردی عرصه بین الملل از بیانات رهبر حکیم انقلاب با سخنرانی حجت الاسلام اللهیاری از مرکز مطالعات راهبردی رهیافت ولایت از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ هم در سالن کنفرانس شماره یک همین مکان برگزار خواهد شد.
براساس این گزارش، کارگاه بررسی نقش امام خامنه ای  در رهبری مبارزات مرم بحرین هم توسط حجت الاسلام والمسلمین دقاق در همین روز و از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ در سالن همایش غدیر همین مکان برگزار خواهد شد.
برپایه این گزارش، کارگاه بررسی روش پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب نیز با حضور حجت الاسلام مهدی مطهری از اساتید موسسه روشنای علم از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ در سالن کنفرانس یک همین مکان برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر : 40848
تاريخ ثبت خبر : 17 بهمن 1395
ساعت بارگزاری خبر : 15:24
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)