| امروز جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار می‌شود؛


گرامیداشت سالگرد صدور نامه‌های مقام معظم رهبری به جوانان غربی

همایش گرامیداشت سالگرد صدور نامه‌های مقام معظم رهبری به جوانان کشورهای غربی فردا 12 آذرماه در محل سالن همایش‌های حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیل طلیعه، در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۳ در پی وقوع حوادث تروریستی در کشور فرانسه، موج عظیمی از اسلام هراسی سرتاسر جهان غرب را فراگرفت. در چنین فضایی پیام روشنگرانه رهبر فرزانه انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، نقطه عطفی در نگرش صحیح به اسلام عزیز بود.

ایشان در این پیام سؤالاتی را مطرح کردند مبنی بر اینکه، چه معانی و ارزش‌هایی در اسلام، مزاحم برنامه‌ قدرت‌های بزرگ است که مایل‌اند تفکر اسلامی در حاشیه و انفعال قرار بگیرد و چرا منافع آنان در سایه‌ تصویرسازی غلط از اسلام تأمین می‌گردد؟ ایشان در این نامه تنها راه برطرف کردن سوتفاهم و پاسخ به این سوالات را آشنایی با دین مبین اسلام عنوان کردند.

لذا در راستای ارزش نهادن به این اقدام، همایش گرامیداشت سالگرد صدور نامه‌های مقام معظم رهبری به جوانان کشورهای غربی در روز یکشنبه ۱۲ آذر ساعت ۸ الی ۱۲ در محل سالن همایش‌های حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

کد خبر : 57394
تاريخ ثبت خبر : 11 آذر 1396
ساعت بارگزاری خبر : 15:48
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)