| امروز جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

معرفی کتاب؛


انتشار کتاب «گفتمان مبارزه در اندیشه سیاسی امام خمینی(ره)

کتاب «گفتمان مبارزه در اندیشه سیاسی امام خمینی: رویکردی بر اصول و شیوه های مبارزاتی» توسط امیرسالاروند به نگارش درآمده و با همکاری دانشگاه معارف اسلامی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، کتاب «گفتمان مبارزه در اندیشه سیاسی امام خمینی: رویکردی بر اصول و شیوه های مبارزاتی»، پژوهشی در زمینه شیوه مبارزاتی امام خمینی(ره) و مبانی فکر سیاسی و اجتماعی ایشان است. در این پژوهش ابتدا به گوشه هایی از زندگانی امام خمینی(ره) و ادوار مختلف زندگی ایشان به ویژه دوران تحصیل، تدریس و مبارزات سیاسی ایشان اشاره گردیده و سپس کیفیت ظاهر شدن ایشان به عنوان یک رهبر مذهبی و سیاسی و تشکیل یک حکومت اسلامی بر اساس آرای عمومی مردم مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

در ادامه نویسنده به گفتمان مبارزات سیاسی امام خمینی(ره) اشاره نموده و مولفه های مهم اندیشه سیاسی ایشان مانند ولایت فقیه، تدکید بر اجرای احکام و حدود الهی در جامعه و استقامت تا رسیدن به هدف مطلوب را بررسی نموده است. در پایان نگارنده به دوران مدیریت و رهبری امام خمینی(ره) اشاره نموده و تاکتیک های مختلف سیاسی بکاربرده شده توسط ایشان در طول دوران زعامت خویش را تبیین نموده است.

انتهای پیام/

کد خبر : 39096
تاريخ ثبت خبر : 27 دی 1395
ساعت بارگزاری خبر : 11:53
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)