| امروز جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

معرفی کتاب؛


انتشار کتاب «شاخص مشارکت سیاسی در الگوی پیشرفت اسلامی»

کتاب «شاخص مشارکت سیاسی در الگوی پیشرفت اسلامی» به قلم حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد حسین خلوصی و به همت انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، کتاب «شاخص مشارکت سیاسی در الگوی پیشرفت اسلامی» به قلم حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد حسین خلوصی و به همت انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) منتشر شد.

مشارکت سیاسی در ثبات‌بخشی، نفوذ و عمق‌یابی نظام سیاسی نقش کلیدی دارد. نظام سیاسی زمانی به اهداف خـود نایل می‌شود که از مشارکت گسترده شهروندان برخوردار باشد.

بر این اساس مشارکت سیاسی مطلوب یکی از ویژگی‌های مهم جامعه پیشرفته به لحاظ سیاسی است. مطلوبیت مشارکت سیاسی معطوف به سه حوزه بینش، ساختار و رفتار سیاسی است.

در هر یک از این سه حوزه شاخص‌هایی از منابع دینی استـخراج شده است کـه می‌تواند میزان مطلوبیت مشارکت سیاسی را در آن حوزه نمایش دهد.

کتاب «شاخص مشارکت سیاسی در الگوی پیشرفت اسلامی» نوشته حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد حسین خلوصی در۳۵۶ صفحه و به قیمت ۲۵ هزارتومان توسط انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) روانه بازار نشر شد.

انتهای پیام/

کد خبر : 70797
تاريخ ثبت خبر : 10 تیر 1397
ساعت بارگزاری خبر : 12:28
برچسب‌ها:, , , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)