| امروز جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

در حوزه علمیه مروی؛


اسناد پژوهشی نقشه الگوی پیشرفت اسلامی رونمایی می‌شود

سومین مراسم رونمایی از محصولات پژوهشی مرتبط با اولین نقشه الگوی پیشرفت اسلامی، دوشنبه ۱۲ مهرماه در مدرسه علمیه مبارکه مروی تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از حوزه علمیه مروی، سومین مراسم رونمایی از محصولات پژوهشی مرتبط با اولین نقشه الگوی پیشرفت اسلامی روز دوشنبه ۱۲ مهرماه در مدرسه حوزه علمیه مروی تهران برگزار می شود.

در این مراسم از ۱۷ دوره از اسناد پژوهشی مرتبط با اولین نقشه الگوی پیشرفت اسلامی پرده برداری می شود. مجموعه های بحثی تحت عنوان  تبیین مفهوم مدیریت شهری با نگاه الگوی پیشرفت اسلامی و  دوره اول مبانی نظری الگوی پیشرفت اسلامی از جمله محصولات ارائه شده در این مراسم خواهند بود.

03030

این مراسم که از ساعت ۰۹:۳۰ در حوزه علمیه مروی (خیابان ناصرخسرو کوچه مروی) آغاز می شود، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین علی کشوری دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی و حمیدرضا حاجی بابائی رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم سخنرانی می کنند.

اولین نقشه الگوی پیشرفت اسلامی به بیش از صد سؤال اساسی در حوزه اداره جامعه با نگاه دینی جواب می دهد؛ که مجموعه این سؤالات اساسی و پاسخ های تفصیلی آن؛ به تدریج و با رعایت اصل مکث در اختیار نخبگان و مدیران و عموم مردم قرار می گیرد.

دومین دوره رونمایی از محصولات مرتبط با اولین نقشه راه الگوی پیشرفت اسلامی آذرماه ۱۳۹۴ در مدرسه علمیه مروی برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر : 30199
تاريخ ثبت خبر : 31 شهریور 1395
ساعت بارگزاری خبر : 10:47
برچسب‌ها:, , , , , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)