| امروز سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ |
سرخط خبرها:


اختصاص بخش ویژه همایش کتاب سال حوزه به انقلاب اسلامی

همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بخش ویژه بیستمین همایش کتاب سال حوزه به موضوع انقلاب اسلامی ایران، اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی، دبیر این همایش گفت: همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در بیستمین دوره کتاب سال حوزه، برترین آثار علمی مرتبط با موضع «انقلاب اسلامی ایران» انتخاب شده و از صاحبان آن تجلیل می‌شود.

وی افزود: نویسندگان برادر و خواهر حوزه‌های علمیه داخل و خارج کشور که کتابی از آنان در یکی از سال‌های ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۷ برای اولین بار منتشر شده باشد، می‌توانند در «بخش ویژه انقلاب اسلامی» این همایش شرکت کنند.

دبیر کتاب سال حوزه، درباره نحوه شرکت در این همایش گفت: نویسندگان ارجمند حوزوی، پس از مراجعه به سایت همایش به نشانی www.ketabehowzeh.ir و ثبت نام اینترنتی، دو نسخه از اثر خود را به نشانی قم، جمکران، بلوار انتظار، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه ارسال کنند.

مقیمی حاجی شماره تلفن ۰۲۵۳۷۲۵۵۸۹۰ (داخلی ۶۰۳-۶۰۵) و پیام‌رسان داخلی به نشانی (@ketabehowzeh) را برای پاسخگویی به سؤالات علاقه‌مندان معرفی کرد.

پس از پایان فرایند ارزیابی علمی آثار رسیده، برترین آثار مکتوب حوزویان طی مراسم باشکوهی در بهمن ماه ۱۳۹۷ معرفی شده و از صاحبان آن تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر : 70023
تاريخ ثبت خبر : 29 خرداد 1397
ساعت بارگزاری خبر : 12:39
برچسب‌ها:,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)