| امروز سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

در 8 محور اعلام شد؛


فراخوان «همایش ملی بهره وری ایران»

فراخوان همایش ملی بهره وری ایران در 8 محور با موضوع «دستاوردهای جنبش همگانی در راستای برنامه جامع بهره وری کشور» اعلام شد.

به گزارش طلوع نیوز؛به گزارش روابط عمومی سازمان ملی بهره وری ایران، بررسی و تحلیل بهره وری در کشور، سیاست ها و راهبردهای افزایش بهره وری دانش‏بنیان در ارتقای بهره وری و بهره وری سبز و اهمیت حفظ محیط زیست همگام با توسعه از محورهای این همایش است.

از دیگر محورهای این همایش می توان به مدل های برقراری ارتباط بین دستمزد و بهره وری، نقش دستگاه ها و سازمان های آماری کشور در سازوکار سنجش بهره وری و سازوکارهای ارتقای بهره وری در بخش خدمات عمومی اشاره کرد.

هم چنین پژوهشگران می توانند مقالات خود را در محورهای طراحی مدل های ارزیابی بهره وری متکی به توسعه پایدار و چگونگی نقش آفرینی سازمان ملی بهره وری ایران در نظام ارتقای بهره وری کشور به دبیرخانه این همایش ملی ارسال کنند.

بر اساس این گزارش استادان، پژوهشگران، متخصصان، کارشناسان و دانشجویان علاقه مند باید خلاصه مقالات خود را تا تاریخ ۳۰ مهرماه سال جاری و اصل آنها را تا تاریخ یکم آذرماه به آدرس پست الکترونیک nipo.confernce@mporg.ir ارسال کنند که امکان حضور در آن به صورت حضوری یا مجازی فراهم است.

علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر به آدرس http://nipo.spac.ir مراجعه یا با شماره ۳۳۲۷۲۴۱۲-۰۲۱ تماس بگیرند.

بنابر اعلام دبیرخانه همایش ملی بهره وری ایران، این همایش ۴ بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

کد خبر : 781
تاريخ ثبت خبر : 16 شهریور 1393
ساعت بارگزاری خبر : 16:39

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)