| امروز جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

با تأکید بر نهج البلاغه؛


اولین همایش ملی «اندیشه تمدنی از نگاه امام علی(ع)» برگزار می‌شود

اولین همایش ملی «اندیشه تمدنی از نگاه امام علی(ع)» با تأکید بر نهج البلاغه در دانشگاه پیام نور، مرکز تهران جنوب برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از ایکنا، اولین همایش ملی «اندیشه تمدنی از نگاه امام علی(ع)» با تأکید بر نهج البلاغه در تاریخ ۱۷ و ۱۸ بهمن سال جاری واقع در دانشگاه پیام نور، مرکز تهران جنوب برگزار می‌شود.


محورهای این همایش عبارت از «مبانی نظری تمدن اسلامی از منظر معارف علوی»، «اندیشمندان مسلمان و نهج البلاغه در سیر تمدن اسلامی»، «شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی تمدن اسلامی از منظر معارف علوی»، «شاخص‌های سیاسی و اقتصادی تمدن اسلامی از منظر معارف علوی»، «مظاهر بیرونی تمدن اسلامی از منظر معارف علوی»، «سبک زندگی اسلامی از منظر معارف علوی» و «نهج البلاغه و متون علمی و ادبی در تمدن اسلامی» هستند.

علاقه‌مندان برای ارسال چکیده مقالات تا تاریخ ۱۵ آبان و برای ارسال اصل مقالات تا تاریخ ۱۵ آذر فرصت دارند، همچنین آدرس دبیرخانه همایش واقع در بزرگراه ارتش، خیابان نخل، سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور، بخش الهیات و علوم اسلامی است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۱۲۲۴۸۵۱۷۳ تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

کد خبر : 77824
تاريخ ثبت خبر : 18 مهر 1397
ساعت بارگزاری خبر : 16:02
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)