| امروز جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

با سخنرانی استادان دانشگاه مذاهب اسلامی؛


سمینار «مفاهیم اقتصاد اسلامی» در اندونزی برگزار شد

سمینار بین المللی «مفاهیم اقتصاد اسلامی» با مطالعات موردی ایران و اندونزی با حضور هیئت دانشگاه مذاهب اسلامی در دانشکده اقتصاد دانشگاه رادن فتح اندونزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، سمینار بین المللی «مفاهیم اقتصاد اسلامی» با مطالعات موردی ایران و اندونزی با حضور هیئت دانشگاه مذاهب اسلامی و سخنرانی محمود ویسی عضو هیئت علمی دانشگاه مذاهب در دانشکده اقتصاد دانشگاه رادن فتح اندونزی برگزار شد.

در این سمینار ویسی از ایران درباره موضوع «اقتصاد اسلامی از منظر و نگاه قرآن» و جمعی از اساتید اندونزیایی به سخنرانی پرداختند.

وی ابتدا توضیحاتی پیرامون تاریخ اقتصاد از نگاه و دیدگاه قرآن ارائه کرد و سپس به بررسی آیاتی که دلالت بر تحریم تدریجی ربا دارند و منافات ربا با سیستم نظام اقتصادی اسلامی پرداخت.

در این نشست که اساتید و دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی رشته اقتصاد این دانشکده حضور داشتند به صورت مشارکتی مباحث ارائه گردید و در ادامه دکتر ویسی در خصوص تحریم های آمریکا و تاثیر آن بر کشورهای منطقه پرداخت بیان کرد: تنها راه مقابله با تحریم ها مقاومت و صبر است و یقیناً وضع به این شکل باقی نخواهد ماند مهم این است که انسان مومن امیدوار و البته اهل تلاش و مجاهدت باشد.

انتهای پیام/

کد خبر : 75912
تاريخ ثبت خبر : 19 شهریور 1397
ساعت بارگزاری خبر : 10:52
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)