| امروز جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

معرفی کتاب؛


سه‌گانه «اصول فقه کاربردی» جای خود را در بازار نشر تثبیت کرد

كتاب سه جلدی «اصول فقه كاربردی» بیستمین اثر مشترك پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و سازمان مطالعه و تدوین كتب علوم انسانی (سمت) است كه جلد اول آن به چاپ هفدهم، جلد دوم آن به چاپ یازدهم و جلد سوم آن به چاپ هشتم رسیده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، این مجموعه سه جلدی به عنوان منبع درسی برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته حقوق شناخته می شود و در شش فصل به کلیات و مفاهیم، مباحث الفاظ (شامل مباحث وضع، اوامر، نواهی، مفاهیم، عام و خاص، مطلق و مقید، مجمل و مبین)،‌ منابع فقه یا ادله و امارات (کتاب، سنت، اجماع، عقل و…)، اصول عملیه (برائت، استصحاب، احتیاط و تخییر) تعارض ادله و اجتهاد و تقلید می پردازد.

حسین قافی مربی گروه حقوق پژوهشکده علوم اسلامی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و سعید شریعتی استادیار گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق به عنوان نگارندگان این مجموعه سه جلدی تمام تلاش خود را به کار برده اند تا متنی ساده، روان و قابل فهم برای مخاطبان عرضه کنند.

جلد اول کتاب اصول فقه کاربردی در ۳۱۲ صفحه با قیمت ۱۹۵۰۰ تومان، جلد دوم آن در ۲۸۷ صفحه و با قیمت ۱۸۰۰۰ تومان و جلد سوم در ۲۶۸ صفحه و با قیمت ۱۵۸۰۰ تومان فروخته می شود.

علاقه مندان می توانند برای خرید این کتاب به کتاب فروشی ها و یا سایت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی rihu.ac.ir سایت سازمان سمت به نشانی samt.ac.ir و سایت خانه کتاب به نشانی ketab.ir/rihu مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر : 75021
تاريخ ثبت خبر : 5 شهریور 1397
ساعت بارگزاری خبر : 11:29
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)