| امروز جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

با موضوع مدیریت خود و خانواده؛


جلد پنجم کتاب «مدیریت جهادی» منتشر شد

جلد پنجم کتاب «مدیریت جهادی» با موضوع مدیریت خود و خانواده توسط انتشارات سدید منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، دانش نوپای مدیریت جهادی درصدد ارائه سبکی جدید از مدیریت است که در عین برخورداری از مبانی و ویژگی‌هایی اسلامی، در عرصه بومی مدیریت نیز کارآمد باشد و بتواند الگویی الهام بخش از مدیریت اسلامی را ارائه دهد.

در کتاب حاضر که ویراست اول از متن و محتوای مدیریت جهادی است، از بین منابع دینی تنها به کتاب ارزشمند نهج البلاغه و برخی منابع در موضوع «سیره نبوی» رجوع شده است. منبع دیگر نکات مقام معظم رهبری مدظله در عرصه مدیریت است.

 تحلیل و بررسی تجارب موفق مدیریت جهادی، در این کتاب از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. در این بخش نیز به مطالعه سیره مدیریتی امام خمینی(ره) و بیش از ۶۰ فرمانده شهید، در دو عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، پرداخته شده است. تحلیل‌های ارائه شده توسط نویسندگان، با مستنداتی که از هریک از منابع تحقیق بدست آمده ترکیب شده است که این خود موجب می‌شود تا ارتباط عمیقی که بین عناوین و مستندات وجود دارد به خوبی درک شود.

فصول و عناوین این کتاب همگی تبعی مستندات و فیش‌ها هستند. البته قطعاً مباحث مدیریت جهادی می‌تواند بیشتر، جزئی‌تر و تکنیکی‌تر از آنچه در این کتاب بیان شده، بیان گردد که در ویرایش‌های بعدی کتاب، مدنظر نویسندگان قرار دارد.

جلد پنجم کتاب مدیریت جهادی، نوشته جمعی از پژوهشگران در۲۵۶  صفحه، توسط نشر سدید در سال ۹۷ منتشر شد.

انتهای پیام/

کد خبر : 75015
تاريخ ثبت خبر : 5 شهریور 1397
ساعت بارگزاری خبر : 10:19
برچسب‌ها:,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)