| امروز چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:


مدیر جدید حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان منصوب شد

در پی کناره‌گیری مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان کشور، حجت‌الاسلام واعظی، مدیر امور مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها جایگزین وی شد.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از ایکنا، خبر‌هایی در فضای مجازی مبنی بر کناره‌گیری حجت‌الاسلام و المسلمین حریزاوی، از مدیریت مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان کشور و جایگزینی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد واعظی، مدیر امور مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌ها و مسئول طرح حکمت به عنوان رئیس جدید این مجموعه منتشر شد و برای پیگیری صحت و سقم این خبر از مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان کشور این مسئله را جویا شدیم.
حجت‌الاسلام حریزاوی در گفت‌وگویی با تایید این خبر گفت: در پی اجرای طرح راهبری مبنی بر تمرکززدایی و واگذاری امور مالی و انسانی به دفاتر نهاد و نیز سیاست کوچک‌سازی و کاهش تصدی‌گری ستادی، پیشنهاد‌هایی به ریاست محترم نهاد ارائه و مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا تصمیم ایشان بر واگذاری امر به برادر عزیز و باتجربه حجت‌الاسلام والمسلمین واعظی تعلق گرفت.
وی افزود: سابقه دوستی و همکاری بنده و دکتر واعظی به سال ۸۸ در طرح حکمت نهاد برمی‌گردد و باید بگویم توانمندی و هوشمندی ایشان برای تصدی مسئولیت‌های مهم تربیتی و تبلیغی احراز شده است و اطمینان دارم در پرتو عنایت الهی و همکاری همگان خواهند توانست آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی حوزه را حفظ و ارتقا بخشند.
حریزاوی گفت: ظرفیت علمی و معنوی قم برای پشتیبانی محتوایی و نیز ظرفیت مبلغان توانمند حکمت برای پشتیبانی نیروی انسانی و ادامه همکاری استاد عابدینی از جمله سرمایه‌هایی است که می‌تواند موجب غنا و اعتلای حرکت حوزه شود و امیدوارم با عنایت الهی و توجهات حضرت، ولی عصر (عج) حرکت این حوزه مبارکه به سوی اهداف تمدن‌ساز اسلام و انقلاب و تحقق دانشگاه اسلامی هموار شود.
به گفته مدیر سابق حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان کشور، حکم مدیر جدید این مجموعه همزمان با عید سعید غدیرخم، ابلاغ خواهد شد.یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام حریزاوی به عنوان مدیرکل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها مشغول فعالیت است.
انتهای پیام/

کد خبر : 74226
تاريخ ثبت خبر : 21 مرداد 1397
ساعت بارگزاری خبر : 15:58
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)