| امروز پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

منتشر شد؛


انسان کنش‌شناسی حکیمان پیشاصدرایی و انسان کنش‌شناسی صدرایی

دو کتاب «انسان کنش‌شناسی حکیمان پیشاصدرایی» و «انسان کنش‌شناسی صدرایی» از سلسله کتابهای «انسان کنش‌شناسی» به تازگی از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه روانه بازار نشر شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، دو کتاب «انسان کنش شناسی حکیمان پیشاصدرایی» و «انسان کنش شناسی صدرایی» از سلسله کتاب های «انسان کنش شناسی» به تازگی از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه روانه بازار نشر شده است.

گروه فلسفه علوم انسانی پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با انتشار این دو اثر تا کنون ۴ اثر با موضوع «انسان کنش شناسی» منتشر کرده است.

پیش از این هم دو کتاب «انسان کنش شناسی پوزیتویستی» و «انسان کنش شناسی هرمنوتیکی، تفسیری و انتقادی» منتشر شده بودند.

رویکرد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در سلسله کتاب های انسان کنش شناسی بررسی چگونگی پیدایش علومی چون جامعه شناسی و علوم اجتماعی مغرب زمین است. به بیان دیگر دغدغه پژوهشگاه در این سلسله کتاب ها نه روش بلکه مطالعه چگونگی پیدایش روش ها و نظریه های روش شناختی است.

سیدحمیدرضا حسنی دانشیار و مدیرگروه فلسفه علوم انسانی پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و هادی موسوی پژوهشگر این گروه نویسندگان سلسله کتابهای «انسان کنش‌شناسی» هستند.

کتاب «انسان کنش‌شناسی حکیمان پیشاصدرایی» با قیمت ۱۲۰۰۰ تومان در زمستان ۹۶ و کتاب «انسان کنش‌شناسی صدرایی» با قیمت ۱۴۵۰۰ تومان در تابستان۹۷ به بازار عرضه شده است.

علاقه مندان می توانند جهت تهیه این کتاب به کتاب فروشی‌ها و یا پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی rihu.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر : 74093
تاريخ ثبت خبر : 16 مرداد 1397
ساعت بارگزاری خبر : 14:28
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)