| امروز پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

در یازدهمین جشنواره کتاب سال رضوی؛


کتاب «ابوالفضل نهضت رضوی» شایسته تقدیر شد

کتاب «ابوالفضل نهضت رضوی» اثر جدید محمدرضا سنگری مدیر گروه ادبیات اندیشه پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در محور امام رضا(ع) و خاندان ایشان شایسته تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، آئین اختتامیه یازدهمین جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی، پیش از ظهر یکشنبه ۳۱ تیرماه در سالن همایش‌های بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این همایش کتاب «ابوالفضل نهضت رضوی» اثر جدید محمدرضا سنگری مدیر گروه ادبیات اندیشه پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در محور امام رضا(ع) و خاندان ایشان شایسته تقدیر شد.

این کتاب، پژوهشی تاریخی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ادبی، پیرامون زندگانی حضرت احمد بن موسی شاه‌چراغ علیهما السلام و برادران ایشان بوده و پیوند و ارتباطشان را با نهضت امام رضا علیه السلام مورد بررسی قرار می‌دهد.

محمدرضا سنگری از سال ۱۳۹۰ همکاری خود را با پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به عنوان مدیر گروه ادبیات اندیشه این پژوهشگاه آغاز کرده و آخرین اثر ایشان کتاب قلم‌های قد بلند است که توسط انتشارات کانون اندیشه جوان وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به زیور طبع آراسته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر : 72801
تاريخ ثبت خبر : 2 مرداد 1397
ساعت بارگزاری خبر : 13:02
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)