| امروز جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

همزمان با آئین تجلیل از شایستگان تقدیر جایزه كتاب سال؛


اختتامیه جایزه ابن سینا‌پژوهی برگزار می‌شود

آئین اختتامیه نخستین دوره جایزه ابن سیناپژوهی به افتخار دیمیتری گوتاس، ابن سینا پژوه معاصر در دانشگاه ییل، یکم مردادماه در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از موسسه خانه کتاب، همزمان با آئین تجلیل از شایستگان تقدیر سی و چهارمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، برگزیدگان نخستین دوره جایزه ابن سیناپژوهی (به افتخار دیمیتری گوتاس، ابن سینا پژوه معاصر در دانشگاه ییل) نیز معرفی و تجلیل می شوند.

دبیرخانه جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و گروه مطالعات فلسفه اسلامی و قرون وسطی در پژوهشگاه دانش های بنیادی، نخستین دوره جایزه ابن‌سینا پژوهی را در سال جاری برگزار کردند.

این جایزه به پایان‌نامه‌ها، رساله‌های دانشگاهی و رساله‌های سطح ۳ یا ۴ علوم حوزوی که در زمینه فلسفه و منطق ابن سینا و به زبان فارسی نگاشته شده باشد و بین سال های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ دفاع شده باشد، اختصاص دارد.

آئین اختتامیه نخستین دوره جایزه ابن سیناپژوهی (به افتخار دیمیتری گوتاس، ابن سینا پژوه معاصر در دانشگاه ییل) دوشنبه یکم مردادماه ساعت ۱۸در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری به نشانی خیابان انقلاب، بین فلسطین جنوبی و چهار راه ولیعصر(عج)، خیابان برادران مظفر برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر : 72577
تاريخ ثبت خبر : 31 تیر 1397
ساعت بارگزاری خبر : 14:48
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)