| امروز پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:


شماره ۱۱۵ فصلنامه پژوهش‌های اجتماعی اسلامی منتشر شد

شماره ۱۱۵ از فصلنامه پژوهش‌های اجتماعی اسلامی به صاحب امتیازی دانشگاه علوم اسلامی رضوی منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، شماره ۱۱۵ از فصلنامه پژوهش‌های اجتماعی اسلامی به صاحب امتیازی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، مدیر مسئولی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصباح عاملی و سردبیری حجت الاسلام والمسلمین رضا حق پناه منتشر شد.

این فصلنامه از شماره ۸۹ دارای رتبه علمی ترویجی از شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی وابسته به شورای عالی حوزه‌های علمیه است.

»مصونیت زنان در حوزه اشتغال و تولید؛ راهبردهای اخلاقی -اجتماعی و روان شناختی به قلم علی احمد پناهی، «زینت و آراستگی از دیدگاه امام رضا (ع)» به قلم مرتضی رحیمی، «اهمیت تولید داخلی در اقتصاد مقاومتی از منظر مقام معظم رهبری» به قلم محمود اصغری، «بررسی نقش امام رضا (ع) در تقابل با بدعت با تاکید بر روایات عیون اخبارالرضا علیه السلام» به قلم سوسن فخرایی و زهرا مردنژاد از جمله مقالات این فصلنامه است.

همچنین «مطالعه تطبیقی خانواده از دیدگاه شهید مطهری و تالکوت پارسونز» به قلم زینب پیکار، اصغر محمدی، «پیشرفت علمی کشور بر مبنای آزاداندیشی» به قلم حبیب زمانی محجوب، «عدالت سیاسی در اندیشه شهید مطهری و راولز در یک نگاه تطبیقی» به قلم رحمت عباس تبار، شهربانو فولادی دیگر مقالات این شماره از فصلنامه را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر : 71278
تاريخ ثبت خبر : 16 تیر 1397
ساعت بارگزاری خبر : 10:01
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)