| امروز پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

عصر فردا در فرهنگسرای گلستان؛


منظومه فکری آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای تحلیل و تبیین می‌شود

نشست تبیین و تحلیل کتاب منظومه فکری آیت‌الله العظمی خامنه‌ای عصر فردا 2 بهمن ماه در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، به همت این پژوهشگاه و با همکاری فرهنگسرای گلستان و موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، همزمان با سالروز صدور نامه رهبر انقلاب اسلامی به جوانان کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی نشست تبیین و تحلیل کتاب منظومه فکری آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به قلم عبدالحسین خسروپناه عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و جمعی از نویسندگان روز دوشنبه ۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

در این نشست علمی دکتر سید جلال دهقانی فیروزآبادی، دکتر عباس چاردولی، مهندس جعفر درونه، دکتر مجید سرسنگی، دکتر حسین سلیمی و دکتر محمود صلاحی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

در این نشست به بررسی و تشریح ابعاد و دیدگاه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی رهبر معظم انقلاب پرداخته می شود.

تبیین و تشریح بخش اقتصادی این منظومه فکری که براساس دغدغه های آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در حوزه اقتصاد مقاومتی، مبانی و کلیت نظام اقتصادی، رفاه و امنیت اقتصادی گردآوری شده است از جمله اهداف این نشست می باشد.

رویکرد ویژه مقام معظم رهبری در تعریف، اهمیت و جایگاه فرهنگ عمومی و سیاسی، راهبردهای مقابله با دشمن درتهاجم فرهنگی و حفظ هویت و فرهنگ اسلامی ایرانی از مهمترین اصولی است که بخش فرهنگی این اثر بر محوریت آن شکل گرفته است و بررسی آن ضرورت دارد.

اندیشه های  آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در زمینه های مبانی، اصول راهبردی و اهداف نظام سیاسی  بویژه در زمینه برجام و دیپلماسی های بین المللی رویکرد تحقیق و نگارش بخش اقتصادی "منظومه فکری آیت الله العظمی خامنه ای" بوده است که در این نشست توسط کارشناسان این حوزه به تشریح و تبیین آن پرداخته می شود.

اثر بی نظیر منظومه فکری آیت الله العظمی خامنه ای در دو جلد و چهار بخش مشتمل بر نظام‌های‌ بینشی و نگرشی، نظام‌های منشی و رفتاری، نظام های اجتماعی اسلام و اهداف اجتماعی اسلام و براساس اندیشه ها و نظریه های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ، اقتصاد و سیاست تدوین و توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شده است.

 نشست تبیین و تحلیل کتاب منظومه فکری آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به قلم عبدالحسین خسروپناه عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، دوشنبه ۲ بهمن‌ ماه از ساعت ۱۴:۳۰ با حضور علاقه مندان در فرهنگسرای گلستان به نشانی: نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان برگزار می شود.

حضور علاقه مندان در این نشست بلامانع است.

انتهای پیام/

کد خبر : 60294
تاريخ ثبت خبر : 1 بهمن 1396
ساعت بارگزاری خبر : 09:52
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)