| امروز جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:


آئین رونمایی از فصلنامه مدیریت جهادی برگزار شد

همزمان با سالروز عروج سیدحسین علم‌الهدی و یاران سرافرازش، نشریه مدیریت جهادی به همت هسته مطالعات مدیریت جهادی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، در این مراسم، صابر میرزایی که سابقه ۱۰ سال آزادگی در زندان‌های رژیم منحوس صدام و بیش از سی سال حضور در حوزه‌های سیاست گذاری و عملیاتی فناوری و نوآوری را داراست، در خصوص مفهوم میدانی مدیریت جهادی، مطالب ارزشمندی ارائه کرد.

نشریه مدیریت جهادی به صورت فصلنامه و با مدیریت مسئولی میثم لطیفی و سردبیری مصباح الهدی باقری برای اشاعه گفتمان مدیریت جهادی منتشر می‌گردد.

 در اولین شماره این نشریه، به موضوعاتی چون مدیریت قرارگاهی، پژواک یک قسم (سیره جهادی امامان جمعه شهید)، سرمشق، مصدر توانستن؛ متکلم مع الغیر(گزارش از دو نشست با مهندس رستم قاسمی)، یک مدیر عامل، یک بچه‌ها (روایتی از شرکت تترا در مصاحبه با مهندس یاسر جلال منش)، ماشین حساب‌ها درست کار نمی‌کنند ( گفتاری از حجت‌الاسلام قاسمیان)، مسأله این است (مقاله‌ای از دکتر جوانعلی‌آذر)، رشد با بال‌های جهاد (مقاله‌ای از دکتر یاوری) و بسته مطالعاتی مدیریت جهادی پرداخته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر : 60202
تاريخ ثبت خبر : 30 دی 1396
ساعت بارگزاری خبر : 10:23
برچسب‌ها:,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)