| امروز جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:


ثبت‌نام دوره‌های MBA و DBA بازار سرمایه اسلامی تمدید شد

ثبت‌نام دوره‌های MBA و DBA بازار سرمایه اسلامی انجمن مالی اسلامی ایران تا ۳۰ دی‌ماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از انجمن مالی اسلامی، براساس اعلام انجمن مالی اسلامی ایران، با توجه به نقش کلیدی بازار مالی در نظام اقتصادی کشور و محوریت شرع مقدس در طراحی و استقرار ابزارها و ساختارهای مالی، تربیت مدیران و کارشناسانی که علاوه بر تسلط به مباحث روز مالـی، آشنایی کامل با مبانی فقهی مرتبط با این حوزه را داشته باشند، جزو اولویت‌های ضروری برای توسعه بازار مالی کشور است. انجمن مالی اسلامی ایران در راستای توسعه علوم مالی اسلامی و با درک این اولویت، با همکاری دانشگاه امام صادق(ع)، سازمان بورس و اوراق بهادار، و مرکز مالی ایران اقدام به طراحی و برگزاری دوره‌های MBA و DBA بازار سرمایه اسلامی نموده است.

در این چارچوب، ساختار و سرفصل‌های این دوره‌ها به گونه‌ای طراحی شده که پاسخگوی نیازهای فزاینده بازار سرمایه کشور مبنی بر تربیت نیروی انسانی متخصص، کارامد و آشنا به مسائل روز باشد. مشخصات این دوره‌ها به شرح ذیل است:

مخاطبین این دوره‌ها، مدیران و کارشناسان ارکان و نهادهای مالی فعال در بازار سرمایه ، بانک‌ها و بیمه‌ها و سایر فعالان بازارهای مالی هستند.

هدف از برگزاری این دوره‌ها نیز ارتقاء سطح دانش و توانمندی مدیران و کارشناسان فعال در بازار سرمایه کشور در راستای ایفای نقش اثربخش در بازار مالی کشور به عنوان یک بازار مالی اسلامی، با تأکید بر توانمندسازی دانش آموختگان در زمینه طراحی، پیاده سازی و استقرار ابزارها، نهادها و سایر ساختارهای مالی در چارچوب مبانی شرعی عنوان شده است.

یادآور می‌شود ثبت‌نام دوره‌ها از ۲۶ آذر ماه ۱۳۹۶آغاز شده و تا ۲۰ دی ماه ۱۳۹۶ ادامه داشت که این مدت تا ۳۰ دی‌ماه تمدیده شده است.

پس از برگزاری مصاحبه اختصاصی، دوره‌های آموزشی از ۱۵ بهمن ماه آغاز خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به  لینک مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر : 60110
تاريخ ثبت خبر : 27 دی 1396
ساعت بارگزاری خبر : 10:39
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)