| امروز جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

حداد عادل خبر داد:


همکاری ۳۰۰ نفر از اساتید دانشگاه در تحول علوم انسانی

رئیس شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی از همکاری حدود ۳۰۰ نفر از اساتید دانشگاه ها در به روز کردن دروس علوم انسانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از مهر، با اشاره به فعالیت شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی گفت: شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی با همکاری جمع کثیری از اساتید دانشگاه در تحول علوم انسانی که مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است، همکاری داشته و تا کنون دستاوردهای خوبی داشته اند.

وی درباره این که چه تعداد از اساتید دانشگاه با شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی همکاری می کنند، افزود: حدود ۳۰۰ نفر از اساتید دانشگاه ها با شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی که در ۱۶ رشته فعالیت می کند همکاری دارند.

شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی بعد از تاکیدات مقام معظم رهبری با هدف ایجاد تحول پایدار در علوم انسانی و به منظور طراحی، سازماندهی، برنامه‌ریزی، مدیریت و هدایت تحول علوم انسانی در دانشگاه ها و مراکز آموزشی و پژوهشی، تشکیل شد.

این شورا از ۱۶ کارگروه تشکیل شده که برنامه های درسی رشته های علوم انسانی را در حوزه‌های مختلفی مانند مطالعات زنان، جامعه شناسی، روانشناسی، تاریخ، فلسفه، تعلیم وتربیت، علوم سیاسی، زبان وادبیات خارجی، هنر، اقتصاد، معماری و شهرسازی، رسانه و ارتباطات، مدیریت و حقوق و فلسفه دین و کلام جدید بازنگری و بومی سازی می کند.

کد خبر : 59934
تاريخ ثبت خبر : 25 دی 1396
ساعت بارگزاری خبر : 11:36
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)