| امروز پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

در مراسم هفته پژوهش دانشگاه مذاهب اسلامی؛


۴ اثر استادان شیعه و اهل سنت رونمایی می‌شود

مراسم روز پژوهش با حضور آیت‌الله تسخیری مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام و جمعی از اندیشمندان علوم اسلامی و شخصیت های علمی و تقریبی با رونمایی از 4 اثر پژوهشی در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، مراسم هفته پژوهش روز یکشنبه ۲۶ آذرماه از ساعت ۱۴ با حضور مشاور عالی ‌مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله تسخیری، دکتر خسروپناه، دکتر مختاری رئیس دانشگاه، مولوی نذیر احمد سلامی عضو مجلس خبرگان و جمعی از علمای شیعه و اهل سنت، استادان و فرهیختگان حوزه و دانشگاه برگزار می گردد.

 در این مراسم ضمن تجلیل از پژوهشگران برگزیده دانشگاه مذاهب اسلامی از چهار اثر پژوهشی دانشگاه از جمله کتابهای «الجامع لشرحی التجرید» اثر حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر خسروپناه، «ما استدل به الحنفیه من آثار صهر ختم البریه» اثر مولوی محمد اسحاق مدنی استاد دانشگاه مذاهب اسلامی و عالم اهل سنت رونمایی می شود.

همچنین در این مراسم دو کتاب و اثر ارزشمند «حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمد حسین مختاری» رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با عنوان «درآمدی بر مبانی وحدت اسلامی؛ فرصت ها و چالش ها» و «درآمدی بر سبک زندگی از منظر اسلام» و نیز منشور اخلاق پژوهش دانشگاه و وبسایت جدید رونمایی می شود.

سخنرانی صاحبان آثار و کتب رونمایی شده، تجلیل از اعضای هیات علمی ، استادان مدعو و دانشجویان نمونه پژوهشگر، رونمایی از محصولات پژوهشی و معرفی کارمندان پژوهشگر برگزیده از دیگر بخش های این برنامه می باشد.

این مراسم به همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه مذاهب اسلامی در سالن شهید ماموستا شیخ الاسلام این دانشگاه واقع در تهران.خ فلسطین جنوبی، خ شهید روانمهر برگزار می‌گردد و حضور عموم علاقمندان آزاد است.

انتهای پیام/

کد خبر : 58192
تاريخ ثبت خبر : 22 آذر 1396
ساعت بارگزاری خبر : 10:31
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)