| امروز جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

اعلام فراخوان مقاله؛


اولین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت در ایران برگزار می‌شود

اولین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت در ایران توسط «دانشگاه صنایع و معادن ایران، موسسه آموزش عالی علامه خویی و موسسه آموزش عالی معراج» 25 شهریور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، هدف این کنفرانس، ایجاد یک نشست علمی کارا و نیز محیطی جهت تبادل تجارب علمی و ارائه آخرین یافته های علمی و پژوهشی اساتید، دانشجویان، دانشگاهیان و محققان در حوزه های مدیریت، حسابداری، اقتصاد، کارآفرینی و کسب و کار است.

از سوی دیگر، بر اساس آیین نامه های ارتقا و ارزشیابی علمی اساتید، پژوهشگران و دانشجویان وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و سایر موسسات آموزش عالی، امتیاز شرکت در همایش ها تنها به مقالاتی تعلق می گیرد که در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (آی.اس.سی) نمایه شده باشند.

لذا با افتخار، به اطلاع می رساند این کنفرانس، با کد اختصاصی ۳۱۲۰۱-۹۶۱۷۰ در این پایگاه ثبت شده و تمامی مقالات پذیرفته شده کنفرانس، بطور رایگان در آن نمایه خواهند شد.

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات: ۱۰ شهریور، اعلام نتایج داوری: ۵ روز پس از ارسال مقاله  و تاریخ برگزاری کنفرانس: ۲۵ شهریور اعلام شده است.

امتیازات برگزاری این کنفرانس شامل: امکان ثبت نام بصورت حضوری و غیرحضوری –  اعلام نتایج داوری مقالات حداکثر پنج روز پس از ارسال –  نمایه سازی و انتشار مقالات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام  و پایگاه سیویلیکا –  اختصاص کد ملی CIVILICA Object Identifier به تمامی مقالات پذیرفته شده در کنفرانس –  دریافت گواهینامه از یک کنفرانس تخصصی –  امکان دریافت گواهینامه، پیش از برگزاری کنفرانس، درصورت پذیرش و پرداخت هزینه های مربوطه –  صدور گواهینامه پذیرش مقالات به تعداد نویسندگان هر مقاله –  ارسال پستی مدارک شرکت کنندگان بصورت رایگان –  درج کامل مقالات پذیرش شده کنفرانس در لوح فشرده مجموعه مقالات و  سخنرانی های کلیدی اساتید برجسته می شود.

همچنین محورهای این کنفرانس مدیریت،  حسابداری، اقتصاد،  کارآفرینی و کسب و کار اعلام شده است.

لینک کنفرانس در ISC: http://conf.isc.gov.ir/mmsi96، وب سایت اصلی کنفرانس: www.modiranconf.com و ایمیل دبیرخانه به نشانی:  info@modiranconf.com است.

همچنین علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن:  09190686702 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر : 44651
تاريخ ثبت خبر : 27 فروردین 1396
ساعت بارگزاری خبر : 16:33
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)