| امروز پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

با حضور سعید زیباکلام؛


«درسگفتارهای تخصصی نظریه و نقد هنر» برگزار می شود

پژوهشكده هنر فرهنگستان هنر «سلسله درسگفتارهای تخصصی نظریه و نقد هنر» را با حضور صاحب نظران و متخصصان حوزه های هنر و علوم انسانی، 7 دی ماه، برگزار می كند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از روابط عمومی پژوهشکده هنر، پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر «سلسله درسگفتارهای تخصصی نظریه و نقد هنر» را با حضور صاحب نظران و متخصصان حوزه های هنر و علوم انسانی، ۷ دی ماه، برگزار می کند.

هدف از برگزاری این درسگفتارها بررسی گام به گام مسائل مهم حوزه نظریه، فرانقد و نقد هنر، تبیین پارادایم ها و رویکردهای نظریه و نقد در هنر و بازاندیشی مفاهیم و چالش ­های معطوف به این حوزه از مطالعات نظری هنر است.

در هر نشست پس از ارائه بحث، به تناسب موضوع، کتابها و مقالات مهم مرتبط با مباحث از سوی سخنرانان معرفی می شوند.

مخاطبان این درسگفتارها پژوهشگران، مدرسان و دانشجویان دوره ­های تحصیلات تکمیلی کلیه رشته ­ها و گرایشهای هنر و حوزه های میان­ رشته ­ای مرتبط است.

unnamed

عنوان گام نخست از این درسگفتارها «چیستی نظریه و چگونگی نظریه­ پردازی» است که دکتر سعید زیباکلام عضو هیئت دانشگاه تهران به ارائه آن می پردازد.

این نشست از ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز سه­ شنبه ۷ دی ماه، در محل پژوهشکده هنر به نشانی تهران، خیابان ولی‌عصر (عج)، بالاتر از تقاطع امام خمینی (ره)، نبش کوچه شهید حسن سخنور، شماره ۲۹ برگزار می شود.

علاقه‌ مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می ‌توانند به وبگاه پژوهشکده هنر به نشانی http://aria.ac.ir مراجعه و یا شماره ‌های ۲- ۶۶۹۵۶۱۹۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

 

کد خبر : 37206
تاريخ ثبت خبر : 30 آذر 1395
ساعت بارگزاری خبر : 11:58
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)