| امروز پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

26 مهرماه؛


کتاب «دائره‌المعارف هنر» نقد و بررسی می‌شود

ششمین نشست از سلسله نشست‌های بررسی کتاب‌های هنر معاصر به بررسی كتاب «دایره المعارف هنر» اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از  روابط عمومی پژوهشکده هنر، در این نشست که با همکاری کمیته هنر معاصر گروه تاریخ هنر پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر و پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود کتاب «دائره‌المعارف هنر» نوشته رویین پاکباز توسط هلیا دارابی و توکا ملکی از همکاران دائره‌المعارف هنر و ندا اخوان اقدم و سیامک دل زنده به عنوان کارشناسان نشست مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

unnamed

کتاب سه‌جلدی «دائره‌المعارف هنر» نوشته‌ رویین پاکباز مجموعه ارزشمندی از مقاله‌های مرتبط با تاریخ، اصطلاحات، هنرمندان و هنر است. نقاشی، پیکره‌سازی، طراحی، گرافیک، عکاسی، رسانه‌های نو، تصویر‌گری، چاپ و… از موضوعاتی در حوزه‌ هنر هستند که در این کتاب به اطلاعات سودمندی درباره‌ی آن‌ها می‌توان دست‌ پیدا کرد.

کتاب دائره‌المعارف هنر که یک منبع بسیار برجسته برای تمامی هنرمندان و پژوهشگران است توسط انتشارات «فرهنگ معاصر» در سال ۱۳۹۵ منتشر شده است.

این نشست که حضور در آن برای عموم علاقه‌مندان آزاد است روز دوشنبه ۲۶ مهرماه، ساعت ۱۷ الی ۱۹ در پژوهشکده پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی به نشانی خیابان انقلاب، مابین خیابان حضرت ولی عصر(عج) و خیابان فلسطین، نبش خیابان برادران مظفر، پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر : 32204
تاريخ ثبت خبر : 24 مهر 1395
ساعت بارگزاری خبر : 12:25
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)