| امروز جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می کند؛


برگزاری نشست ۲۵۰ گروه جهادی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان

نشست ۲۵۰ گروه جهادی مراکز حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان سراسر کشور طی روزهای ۲۶ تا ۲۹ مردادماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از روابط عمومی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، این نشست با هدف تحقق دانشگاه اسلامی بر پایه اندیشه و علوم دینی همچنین تلاش برای گسترش اندیشه اسلامی با شعار نظام فکری، تشکیلات دینی و ماموریت انقلابی در روزهای ذکر شده در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین حریزاوی مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در این باره، گفت: تاسیس شبکه جهاد فرهنگی در مراکز حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در سراسر کشور از حدود دو سال پیش در دستور کار قرار گرفته است که در سال جاری نزدیک به ۲۵۰ گروه جهادی، در همین راستا مشغول به فعالیت هستند.

 

اسلاید-حوزه_112706

 

وی افزود: این گروه های جهادی با هدف بررسی راهکارهای تحقق دانشگاه اسلامی بر اساس دیدگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همچنین تلاش برای توسعه برنامه های دینی در مراکز آموزش عالی و کاهش معضلات فرهنگی، فعالیت های خود را در عرصه های جهاد علمی و فرهنگی در دانشگاه ها آغاز می کنند.

 

 

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان سه رکن تعلیم، تزکیه و خدمت جهادی را از ارکان نظام تربیتی حوزه اعلام کرد و اظهار داشت: بر این اساس، تمامی معرفت جویان و دانشجویان، باید عرصه خدمت جهادی را برای خود تعریف کنند که پیش بینی می شود در سال جاری شاهد افزایش گروه های جهاد علمی فرهنگی در مراکز دانشگاهی کشور باشیم.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 26940
تاريخ ثبت خبر : 12 مرداد 1395
ساعت بارگزاری خبر : 15:29
برچسب‌ها:, , , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)