| امروز جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:


موفقیت طرح تحقیقاتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

طرح«دین و مدیریت در پرتو مطالعات غرب» به عنوان یکی از سه طرح برتر ارسال شده به دپارتمان «مدیریت، معنویت و دین» آکادمی مدیریت آمریکا انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، طرح تحقیقاتی گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با عنوان «دین و مدیریت در پرتو مطالعات غرب» به عنوان یکی از سه طرح برتر ارسال شده به دپارتمان «مدیریت، معنویت و دین» آکادمی مدیریت آمریکا انتخاب شده است.

 

 

این طرح پژوهشی که توسط دکتر عابدی جعفری، استاد دانشگاه تهران و پویا پیرملکی، دانشجوی دکتری دانشگاه خوارزمی در حال انجام است یک مطاله سیستماتیک روی پژوهش های انجام شده در حوزه دین و مدیریت در دنیاست.

 

 

براساس تحقیقاتی که تاکنون در این زمینه انجام شده است دو نتیجه بدست آمده است، دینداری افراد در سازمان ها تأثیر مثبت داشته است و یا در تضاد با اهداف سازمان است. تفاوت در نتایج حاصله به دلیل وجود مشکل در انتخاب متد یا روش شناسی طرح های انجام شده است و این نوآوری است که طرح تحقیقاتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بدان‌دست یافته است. و هدف نهایی از انجام این طرح پژوهشی، واکاوی و کشف علت و ریشه تناقض های موجود در تحقیقات حوزه دین و مدیریت است.

.

 

گفتنی است، هفتاد و ششمین کنفرانس آکادمی مدیریت از ۵ تا ۹ آگوست ۲۰۱۶ (۱۵ تا ۱۹ مرداد ۱۳۹۵) در شهر آناهیم کالیفرنیا برگزار می شود و در روز ۷ آگوست (۱۷ مرداد) در جلسه دپارتمان «مدیریت، معنویت و دین» کنفرانس آکادمی مدیریت طرح های پژوهشی منتخب اول تا سوم معرفی و جوایز آنها اهدا می شود.

 

 

انتهای پیام/

 

کد خبر : 25654
تاريخ ثبت خبر : 22 تیر 1395
ساعت بارگزاری خبر : 14:06
برچسب‌ها:, , , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)