| امروز پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

معرفی کتاب؛


«الزامات حقوقی تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی» منتشر شد

کتاب «الزامات حقوقی تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی» اثر علی بهادری و علی فتاحی منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از فارس، کتاب «الزامات حقوقی تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی» گفتارهایی است پیرامون تحقق اقتصاد مقاومتی که به قلم دکترعلی بهادری و علی فتاحی زفرقندی به همت سازمان بسیج حقوق دانان توسط انتشارات پژواک عدالت به چاپ رسیده است.

 

این کتاب در ۷۲ صفحه و در سه مبحث شامل: ۱- چهارچوب مفهومی ۲- ماهیت و جایگاه سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ۳- اصول و شاخصه‌های سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، به نگارش درآمده و در شمارگان یک هزار نسخه و با قیمت ۴۵۰۰ تومان راهی کتابفروشی‌ها شده است.

 

 

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «مفهوم اقتصاد مقاومتی در ادبیات علمی جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگوی بومی و علمی که برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی و متناسب با وضعیت امروز و فردای جمهوری اسلامی ایران است، برای اولین بار در سال ۱۳۸۶ و از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد استفاده قرار گرفت. در این خصوص می‌توان بیان نمود که شاید با مطالعه هیچ یک از منابع علمی کتابخانه‌ای و نظریات اندیشمندان داخلی حوزه اقتصاد نمی‌توان ردپایی از اقتصاد مقاومتی را یافت چرا که کاربرد این اصطلاح بیش از هرچیز ریشه در نیازمندی‌های نظام جمهوری اسلامی در عرضه داخلی و خارجی دارد.»

 

علاقه‌مندان می‌توانند جهت خریداری این محصول با شماره ۸۸۳۴۱۷۶۱ معاونت روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام/

 

کد خبر : 23478
تاريخ ثبت خبر : 4 خرداد 1395
ساعت بارگزاری خبر : 15:58
برچسب‌ها:, , , , , , , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)