| امروز جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

همزمان با روز بهینه‌سازی مصرف؛


کتاب «الگوی اسلامی مصرف» منتشر شد

«درآمدی بر الگوی اسلامی مصرف: مروری بر بایسته‌های مصرف در تحقق الگوی ایرانی، اسلامی پیشرفت» جدیدترین اثر دکتر عادل پیغامی توسط نشر سدید(انتشارات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام) به صورت الکترونیکی و چاپی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از روابط عمومی مؤسسۀ علمی ـ فرهنگی سدید، کتاب حاضر حاصل پیاده‌سازی و ویرایش سلسله جلساتی با نام تبیین اندیشه‌های اقتصادی امام خامنه‌ای است که توسط این استاد اقتصاد در دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام) و در سال ۱۳۹۱ برگزار شده است.

 

در توضیح این اثر آمده است؛ آموزش اقتصادی نیاز امروز جامعه است. در این سال‌هایی که مقام معظم رهبری به مباحث اقتصادی، از قبیل اصلاح الگوی مصرف، تولید ملی و جهاد اقتصادی تأکید ویژه فرمودند، مردم چه میزان آموزش اقتصادی دیده‌اند؟

 

هر کس به عنوان یک فرد مسلمان، نیازمند داشتن مجموعه ­ای از عقاید اقتصادی و یک جهان ­بینی اقتصادی مبتنی بر اندیشۀ اسلامی است. بر هر فرد مسلمان، لازم است که اخلاق اقتصادی و احکام اقتصادی خود را بداند و یک دانش و سواد اولیه از مسائل اقتصادی داشته باشد. علاوه بر این، یک جوان مسلمانی که در انقلاب اسلامی در حال رشد است، مسئولیت فهم سخنان رهبری و همچنین ورود به حوزۀ نقش ­آفرینی را نیز دارد.

 

OEslamiMasraf-Cover-550

 

کتاب حاضر، تلاشی است برای آموزش سواد اقتصادی در هر سطح از اقشار جامعه. در این کتاب سعی شده مبتنی بر فرمایشات رهبری اصل اصلاح الگوی مصرف تبیین شود.

 

لازم به ذکر است چاپ اول این کتاب در ۱۴۴ صفحه و به قیمت ۷,۵۰۰ تومان در بهار ۹۵ منتشر شده است.

 

برای تهیۀ نسخۀ چاپی این کتاب می‌توانید به سایت مؤسسۀ علمی ـ فرهنگی سدید مراجعه یا با شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۸۵۸۵۰، ۰۲۱۶۶۴۸۶۱۲۰ و ۰۹۱۰۹۸۰۵۰۵۵ تماس حاصل کنید و جهت خرید نسخۀ الکترونیک این اثر به نرم‌افزارهای طاقچه و فراکتاب مراجعه کنید.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 23254
تاريخ ثبت خبر : 1 خرداد 1395
ساعت بارگزاری خبر : 10:08
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)