| امروز جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

محمدرضایی خبر داد:


کتاب «معرفت‌شناسی اسلامی و علم دینی» به‌زودی منتشر می‌شود

استاد دانشگاه تهران از نگارش اثری با عنوان «معرفت شناسی اسلامی و علم دینی» خبر داد و گفت: البته مشخص نیست این اثر به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برسد.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از فارس، محمد محمدرضایی، استاد پردیس فارابی دانشگاه تهران و رئیس کمیسیون تخصصی فلسفه دین و کلام جدید شورای تحول و ارتقای علوم انسانی عنوان کرد: از سال گذشته تاکنون اثری در ارتباط با دانش افزایی اساتید اساتید در دست انتشار دارم.

 

وی در ادامه افزود: این نوشتار با عنوان «معرفت شناسی اسلامی و علم دینی» آماده انتشار برای اساتید دانشگاه با هدف دانش افزایی نگاشته شده است.

 

محمدرضایی با تأکید بر اینکه این نوشتار برای تمام اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد، اظهار داشت: کتاب حاضر قرار است از سوی انتشارات دانشگاه معارف منتشر شود که البته هنوز مشخص نیست برای نمایشگاه آماده می‌شود یا خیر.

 

رییس کمیسیون تخصصی فلسفه دین و کلام جدید اظهار کرد: معرفت دینی مجموعه شناخت‌های ما از بخش‌های مختلف دین است بنابراین این معرفت شناسی یکی از شاخه‌های معرفت دینی محسوب می‌شود. علما و اندیشمندان دینی به این معرفت نائل شده‌اند.

 

وی همچنین اظهار کرد: البته امکان دستیابی بدان برای اساتید و دانشمندان وجود دارد چرا که متعلق به فلسفه دین و معرفت شناسی است.

 

محمدرضایی در پایان گفت: به منظور افزایش آگاهی اساتید از علم معرفت شناسی و کاربردهای آن، اطلاع از فلسفه دین و مباحث دینی این نوشتار تألیف شده است.

 

انتهای پیام/

 

کد خبر : 21496
تاريخ ثبت خبر : 8 اردیبهشت 1395
ساعت بارگزاری خبر : 12:12
برچسب‌ها:, , , , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)