| امروز شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

معرفی کتاب؛


کتاب «خسارت محض» منتشر شد

کتاب «خسارت محض» با عنوان فرعی «در تعامل با شیطان بزرگ» به قلم سیدعبدالرسول علم الهدی و توسط نشر سدید منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، کتاب «خسارت محض» با عنوان فرعی «در تعامل با شیطان بزرگ» به قلم سیدعبدالرسول علم الهدی، منتشر شد.

این کتاب به پدیده برقراری ارتباط خسارت‌آمیز با شیطان بزرگ می‌پردازد و عنوانش از سخنرانی رهبر انقلاب در اولین روز سال ۹۵ در مشهد مقدس برگرفته شده که در این سخنرانی رهبر انقلاب مذاکره با آمریکا را خسارت محض عنوان می کند.

این کتاب شامل سه بخش است:

در بخش اول نویسنده به بیان مبانی و اصول سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بر اساس نظر اسلام و امام خمینی (ره) می پردازد و در ادامه این بخش استراتژی صلح حدیبیه در برابر کفار را به عنوان مثالی از سیاست خارجه در صدر اسلام بررسی می کند.
سیدعبدالرسول علم الهدی در بخش دوم  کتاب خود رابطه ایران و آمریکا را بررسی می کند و تاریخچه روابط این دو کشور و چرایی قطع ارتباط و دلایل آن را مطرح می کند.
این پژوهشگر حوزه  ارتباطات بین الملل در بخش پایانی به مورد مقطعی مذاکره هسته ای ایران و آمریکا را می پردازد و در پایان با نتیجه گیری از خروجی مذاکرات هسته ای، دلایل رسیدن به برهه ی زمانی «برجام بی عزت» را بررسی و استدلال می نماید.

کتاب «خسارت محض» در نمایشگاه کتاب ۹۶ توسط انتشارات بسیج دانشگاه امام صادق (ع)- نشر سدید عرضه شده و طی جلسه‌ای در ساعت ۱۱:۳۰ روز دوشنبه ۱۸ اریبهشت ماه با سخنرانی دکتر علی باقری(عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای) در سالن یاس مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب رونمایی می شود.

کتاب «خسارت محض» در ۱۶۰صفحه، به قیمت ۸ هزار تومان و توسط نشر سدید منتشر شد.

انتهای پیام/

کد خبر : 46065
تاريخ ثبت خبر : 17 اردیبهشت 1396
ساعت بارگزاری خبر : 11:56
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)