| امروز سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ |
سرخط خبرها:

معرفی کتاب؛


کتاب جامعه‌شناسی متعالیه منتشر شد

کتاب «جامعه شناسی متعالیه: هستی شناسی حیات های اجتماعی بر مبنای فلسفه و عرفان اسلامی» به قلم ابراهیم خانی به همت انتشارات دانشگاه امام صادق(ع) منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، کتاب «جامعه شناسی متعالیه:هستی شناسی حیات های اجتماعی بر مبنای فلسفه و عرفان اسلامی» به قلم ابراهیم خانی منتشر شد.

این کتاب در اسفندماه سال گذشته با حضور ابراهیم خانی مولف کتاب و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید پارسانیا در سالن شهید مطهری (ره) دانشگاه امام صادق(ع) رونمایی شد.
کتاب جامعه شناسی متعالیه، تفصیلی ترین کتابی است که تا کنون در باب هستی شناسی حیات های اجتماعی بر مبنای فلسفه و عرفان اسلامی نگاشته شده است و همین امر سبب توجه صاحب نظران حوزه فلسفه الاجتماع به این اثر شده است. در این کتاب با بهره بردن از ده‌ها قاعده فلسفی و عرفانی برای هستی‌شناسی ابعاد مختلف حیات‌های اجتماعی، تلاش شده تا به نحو عینی و برهانی نشان داده شود.
مشابه نسبتی که میان حق‌ تعالی و عالم و یا میان نفس و بدن برقرار است، در حوزه مسائل اجتماعی، میان موجودات حقیقی و موجودات اعتباری نیز برقرار است و با اتخاذ این رویکرد مبنایی در حوزه مسائل اجتماعی، سد محکم میان موجودات اعتباری و حقیقی را شکسته و اجازه دهیم تا دریای معارف فلسفی و عرفانی به روی دشت معارف علوم انسانی و از جمله علوم اجتماعی جاری شود.
علاقه مندان می توانند مقدمه و فهرست مطالب کتاب «جامعه شناسی متعالیه: هستی شناسی حیات های اجتماعی بر مبنای فلسفه و عرفان اسلامی» را از اینجا ملاحظه کنند.
کتاب «جامعه شناسی متعالیه:هستی شناسی حیات های اجتماعی بر مبنای فلسفه و عرفان اسلامی» به همت دانشگاه امام صادق (ع) در ۳۲۰ صفحه و قطع وزیری به قیمت ۱۸هزار تومان وارد بازار فروش شد.
انتهای پیام/

کد خبر : 53292
تاريخ ثبت خبر : 28 شهریور 1396
ساعت بارگزاری خبر : 09:45
برچسب‌ها:, , , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)