| امروز سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ |
سرخط خبرها:

اثر آیت الله حایری شیرازی؛


کتاب «تربیت دینی کودک» منتشر شد

کتاب «تربیت دینی کودک» نوشته آیت الله حایری شیرازی منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از دفتر نشر معارف، کتاب «تربیت دینی کودک» اولین جلد از مجموعه درس‌های تربیتی آیت الله حائری شیرازی است که با نگاهی نو، به محورهای اصلی تربیت اسلامی می‌پردازد.

نویسنده در مقدمه کتاب می‌گوید: «امروزه تعلیم و تربیت از ‌مسائل بسیار مهم عالَم است. اساس امنیت عالَم به تعلیم و تربیت برمی‌گردد. اگر انسان‌ها بد تعلیم و تربیت شوند، ‌ابزار تهاجم فرهنگی خواهند شد. اگر عالَم بخواهد از این وضعی که در آن هست آزاد شود، آن آزادی در گرو اصلاح روش تعلیم و تربیت است. با اصلاح این روش، علما و دانشمندانی ظهور خواهند کرد که عالَم به‌واسطۀ ‌آن‌ها اصلاح خواهد شد».

چاپ اول کتاب «تربیت دینی کودک» در ۲۲۰ صفحه، قطع رقعی و دو رنگ به قیمت ۱۳ هزار تومان، اردیبهشت امسال توسط دفتر نشر معارف منتشر شده‌ است.

دفتر نشر معارف تاکنون شش کتاب «تعلّق؛ محور تحول در انسان»، «آیینه تمام نما: گفتارهای عاشورایی»، «حکومت جهانی خدا: ۷۰ نکته اعتقادی و اخلاقی» و «با علی(ع) در صحرا: شرح دو حکمت از نهج البلاغه»، «نماز»  و «تحجّرگرایی» (حوزه و روحانیت) را از این متفکر فقید منتشر کرده است و در آینده نزدیک، کتابهای «تربیت اسلامی»، «شیطان»، «تفکر» و «اخلاق اسلامی» را از وی منتشر می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر : 68183
تاريخ ثبت خبر : 30 اردیبهشت 1397
ساعت بارگزاری خبر : 12:17
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)