| امروز جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

توسط پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع)؛


کتاب «تربیت انقلابی؛ چیستی، چرایی و چگونگی» منتشر شد

کتاب «تربیت انقلابی؛ چیستی، چرایی و چگونگی» تألیف «سید نقی موسوی» به همت پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از مفتاح، کتاب «تربیت انقلابی؛ چیستی، چرایی و چگونگی» تألیف «سید نقی موسوی» به همت پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) منتشر شد.

در مقدمه کتاب «تربیت انقلابی؛ چیستی، چرایی و چگونگی» چنین آمده است: این نوشتار، به مثابه گامی آغازین در تئوریزه کردن تربیت انقلابی می کوشد چیستی، چرایی و چگونگی تربیت انقلابی را تبیین کند تا مسیر را برای پشتیبانی تئوریک، انتقادی و اصلاح‌گرانۀ این جریان تربیتی هموار کند و با حضور نخبگان علوم انسانی-اجتماعی، به ویژه علوم تربیتی و با نگرش تخصصی به این مقوله، اندیشه‌ورزی در این‌باره رونق گیرد.

این کتاب که پژوهشی از سنخ فلسفۀ تربیت است در چهار فصل تدوین شده است. نخست فصل مقدماتی است، سپس فصل دوم چیستی تربیت انقلابی و مفهوم پردازی آن را تبیین می کند. فصل سوم عهده‌دار تبیین چرایی تربیت انقلابی است که به تفصیل انتقادات رقبا را گردآوری، صورت بندی و بررسی می کند. چهارمین فصل نیز بسیار مختصر به تبیین چگونگی تربیت انقلابی پرداخته است.

کتاب تربیت انقلابی؛ چیستی، چرایی و چگونگی در ۲۱۵ صفحه و به قیمت ۱۶۰۰۰ تومان توسط انتشارات زمزم هدایت در سال جاری منتشر شده است.

انتهای پیام/

کد خبر : 77395
تاريخ ثبت خبر : 14 مهر 1397
ساعت بارگزاری خبر : 09:41
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)