| امروز پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

معرفی کتاب؛


کتاب «بایسته های خدمت از منظر مقام معظم رهبری» منتشر شد

کتاب «بایسته های خدمت از منظر مقام معظم رهبری» گردآوری و تدوین احسان بابایی، در 288 صفحه، قطع رقعی، به قیمت 10000 تومان، توسط دفتر نشر معارف چاپ و منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، کتاب «بایسته های خدمت از منظر مقام معظم رهبری» گردآوری و تدوین احسان بابایی، در ۲۸۸ صفحه، قطع رقعی، به قیمت ۱۰۰۰۰ تومان، توسط دفتر نشر معارف چاپ و منتشر شده است.

unnamed

در این اثر، مجموعه ای از توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی گردآوری و با هدف معرفی بایدها و نبایدهای عرصه مدیریت و خدمت به موضوعات زیر پرداخته شده است: امانت بودن مسئولیت، ارزش خدمت، جهت گیری مدیریت، ضرورت خودسازی، عدالت گرایی، ارتباط با مردم، گزینش صحیح مدیران، نظارت، پاسخگویی، رعایت بیت المال، فسادستیزی، وحدت و انسجام، التزام با قانون، وجدان کاری و آفتها و آسیبها.

آنچه این مجموعه را از اهمیت بیشتر برخوردار می سازد این است که توصیه های مندرج در آن، همزمان حاصل نگاه اسلامی به لوازم مدیریت در نظام اسلامی و تجربه سالیان متمادی ارتباط نزدیک با چالشهای مدیریتی است که رهبر انقلاب، عمل به آن را از مدیران توقع دارد.

کتاب «بایسته های خدمت از منظر مقام معظم رهبری» گردآوری و تدوین احسان بابایی، در ۲۸۸ صفحه، قطع رقعی، به قیمت ۱۰۰۰۰ تومان، توسط دفتر نشر معارف چاپ و منتشر شده است.

انتهای پیام/

کد خبر : 27943
تاريخ ثبت خبر : 25 مرداد 1395
ساعت بارگزاری خبر : 16:58
برچسب‌ها:, , , , , , , , , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)