| امروز چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

به همت مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق(ع)؛


کتاب «اقتصاد مقاومتی و دفاع مقدس» منتشر شد

کتاب «اقتصاد مقاومتی و دفاع مقدس» به اهتمام معاونت علمی مرکز تحقیقات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از روابط عمومی مؤسسه سدید، کتاب «اقتصاد مقاومتی و دفاع مقدس» به بررسی تجربه حماسه دفاع مقدس و آموزه‌های آن در اقتصاد مقاومتی می‌پردازد.

این کتاب اثر مجتبی حسنی و جواد کجوری و با مقدمه محمدهادی زاهدی‌وفا به اهتمام معاونت علمی مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق علیه السلام منتشر شده است.

این اثر در راستای الگوگیری از دفاع مقدس برای اقتصاد مقاومتی، ابتدا با بررسی موانع و محدودیت‌های داخلی و خارجی در مسیر اداره جنگ تحمیلی، فضای مشکلات اصلی پیش روی فرماندهان، مدیران و رزمندگان اسلام را ترسیم نموده است.

سپس به منظور تبیین چگونگی غلبه بر این موانع به دو عامل برجسته در شکوفایی ظرفیت‌های در جنگ تحمیلی، یعنی «مشارکت مردمی» و «نوآوری و ابتکارات» پرداخته است.

در ادامه با احصاء مؤلفه‌های مؤثر بر شکوفایی ظرفیت‌ها و غلبه بر محدودیت‌ها و ارزیابی ارکان نظام اقتصاد ایران، سعی شده است تا گام‌های مؤثر و راهکارهای لازم در جهت شکوفایی اقتصادی و حرکت به سمت عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی ارائه شود.

کتاب «اقتصاد مقاومتی و دفاع مقدس» توسط نشر سدید (انتشارات بسیج دانشگاه امام صادق علیه السلام) در ۳۱۲ صفحه و به قیمت ۱۹ هزار تومان در زمستان ۹۵ منتشر شده است.

علاقه مندان برای تهیۀ آن می‌توانند به سایت مؤسسۀ علمی – فرهنگی سدید مراجعه یا با شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۸۵۸۵۰، ۰۲۱۶۶۴۸۶۱۲۰ و ۰۹۱۰۹۸۰۳۵۹۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر : 39481
تاريخ ثبت خبر : 2 بهمن 1395
ساعت بارگزاری خبر : 11:36
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)