| امروز جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

معرفی کتاب؛


کتاب «استعدادیابی در حکمت اسلامی» منتشر شد

کتاب «استعدادیابی در حکمت اسلامی درآمدی بر استعدادیابی در حوزه علم النفس، مزاج‌شناسی، اقلیم‌شناسی و فراست» به قلم امیرحسین شهگلی و به همت نشر سدید منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، کتاب «استعدادیابی در حکمت اسلامی درآمدی بر استعدادیابی در حوزه علم النفس، مزاج‌شناسی، اقلیم‌شناسی و فراست» به قلم امیرحسین شهگلی منتشر شد.

این کتاب درآمدی بر استعدادیابی در حوزه علم النفس، مزاج‌شناسی، اقلیم‌شناسی و فراست است. و به این می پردازد که انسان‌ها استعدادها و توانایی‌های مختلفی دارند. در هر جامعه مشاغل و جایگاه‌های مختلفی وجود دارد که هرکدام استعداد و توانایی خاصی را می‌طلبد. برقراری تناسب بین استعداد و شغل بازدهی بیشتر افراد و کارآمدی بهتر نظامات را در پی دارد.

دانشمندان زیادی از منظر علوم مختلف به مطالعه‌ استعدادهای انسان پرداخته‌اند، در این میان کشف استعدادها از منظر علوم دوره تمدن اسلامی موضوعی است که پژوهشی درباره آن صورت نگرفته است؛ علومی همچون علم النفس، مزاج‌شناسی، اقلیم‌شناسی و فراست.

این کتاب تلاش کرده با زبانی ساده استعدادیابی از منظر این علوم را معرفی کند.

کتاب «استعدادیابی در حکمت اسلامی درآمدی بر استعدادیابی در حوزه علم النفس،مزاج‌شناسی،اقلیم‌شناسی و فراست» به قیمت ۱۲ هزار تومان و به همت نشر سدید در نمایشگاه کتاب سال ۹۶، عرضه می شود.

انتهای پیام/

کد خبر : 45534
تاريخ ثبت خبر : 9 اردیبهشت 1396
ساعت بارگزاری خبر : 16:25
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)