| امروز سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ |
سرخط خبرها:

معرفی کتاب؛


کتاب «ارتباط با خداوند در خانواده» منتشر شد

کتاب «ارتباط با خداوند در خانواده» به قلم حجت الاسلام و المسملین اسدالله طوسی و به همت انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، کتاب «ارتباط با خداوند در خانواده» به قلم حجت الاسلام والمسملین اسدالله طوسی و به همت انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) منتشر شد.

خانواده نخستین، مهم‌ترین و مقدس‌ترین اجتماع انسانی است که سلامت یا آشفتگی افراد و اجتماعات انسانی به آن بسیار وابسته است. زن و شوهر در خانواده نقشی محوری دارند و نوع روابط آنها، در کیفیت شکل‌گیری این نهاد و نیز شاکله دیگر اعضا دخیل است.

شریعت مقدس اسلام برای خانواده جایگاهی والا قائل است و لازم دانسته است تا قدم‌های اولیه تشکیل آن بسیار دقیق و محکم برداشته شـود، و از همـین روی، حتـی برای ظـریف‌تـرین ارتباطات خانوادگی توصیه‌هایی اخلاقی و گاه الزامی دارد.

کتاب پیش روی بر آن است تا با بهره‌گیری از منابع دینی، به‌ویژه سیره رسول خدا(ص) و اهل‌ بیت(ع)، به سه موضوع تربیتی و اخلاقی توکل به خداوند، رضا به قضا و قدر الهی و شکر و سپاس گزاری در خانواده بپردازد.

کتاب «ارتباط با خداوند در خانواده» در ۴۸۰ صفحه و به قیمت ۳۴ هزارتومان روانه بازار نشر شد.

انتهای پیام/

کد خبر : 69823
تاريخ ثبت خبر : 29 خرداد 1397
ساعت بارگزاری خبر : 10:27
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)