| امروز پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

با حضور تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)؛


کتاب‌های جدید مجموعه «فقه و زندگی» در قم رونمایی می شود

معاون روابط عمومی پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر از رونمایی ۱۱جلد مجموعه «فقه و زندگی» با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سعیدی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، حجت الاسلام محمد مهدی رضوی، معاون روابط عمومی پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر از رونمایی ۱۱ جلد از مجموعه فقه و زندگی خبر داد و گفت: حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) از بخش‌های مختلف پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر همچون معاونت پژوهش و معاون سایت و دانشنامه بازدید خواهد داشت و در مراسم رونمایی کتاب‌های تازه منتشر شده این پژوهشکده به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

وی بیان کرد: در این مراسم از کتاب‌های احکام صرافی، بیمه و تأمین اجتماعی، پوشاک، آژانس تلفنی، آداب و احکام رانندگان، سوپرمارکت‌ها، میوه و تبار و احکام عمومی بازار رونمایی می‌شود.

معاون روابط عمومی پژوهشکده امر به معروف ابراز کرد: مراسم رونمایی تازه‌های نشر در روز چهارشنبه ۱۷ آذرماه ۱۳۹۵ ساعت ۱۵٫۳۰ برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رضوی عنوان داشت: این مراسم در پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر واقع در قم، بلوار معلم، خیابان سیمه، کوچه ۱۲ و پلاک ۳۵۵ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر : 35670
تاريخ ثبت خبر : 16 آذر 1395
ساعت بارگزاری خبر : 11:00
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)