| امروز جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

موسسه آموزش عالی علوم انسانی برگزار می کند؛


اعلام برنامه کارگاه های اسلامی سازی علوم انسانی

سلسله کارگاه های اسلامی سازی علوم انسانی از تاریخ 25 دی لغایت 3 بهمن سال جاری به میزبانی موسسه آموزش عالی علوم انسانی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از موسسه آموزش عالی علوم انسانی، سلسله کارگاه های اسلامی سازی علوم انسانی از تاریخ ۲۵ دی لغایت ۳ بهمن ماه به میزبانی موسسه آموزش عالی علوم انسانی آغاز شده است.

هدف از برگزاری این کارگاه ها ضرورت آشنایی طلاب و دانش پژوهان مقطع دکتری موسسه، با زمینه های تحول بنیادین در علوم انسانی بر مبنای جهان بینی و معارف اسلامی می باشد.

در این مجموعه از کارگاه های علمی دانش پژوهان موسسه از ارائه ی دیدگاه ها و نظرات حضرات آیات حائری شیرازی، اعرافی، اراکی، هادوی تهرانی، علیدوست و جمعی دیگر از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در زمینه بسترسازی به منظور اسلامی سازی علوم انسانی، بهره مند خواهند شد.

این سلسله کارگاهها با موضوعاتی همچون چیستی، ضرورت و امکان اسلامی سازی علوم انسانی، مبانی اسلامی سازی علوم انسانی، مدل های اسلامی سازی علوم انسانی و …  در تلاش است تا با تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله) مسیر روشنی را برای شناخت طلاب و دانش پژوهان موسسه با ظرفیت منابع و دانش های اسلامی درحوزه ی علوم انسانی فراهم آورد.

انتهای پیام/

کد خبر : 39215
تاريخ ثبت خبر : 28 دی 1395
ساعت بارگزاری خبر : 13:35
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)