| امروز چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

معرفی پایان‌نامه؛


چالش‌های فقهی اجرایی شدن عقود در بانکداری اسلامی

رساله دکتری «چالش های فقهی اجرایی شدن عقود در بانکداری اسلامی با مطالعه موردی مضاربه و جعاله» توسط صادق الهام نگاشته شده و حسینعلی سعدی، استاد راهنما و حجت الاسلام عباس موسویان و کامران نذری، اساتید مشاور این پایان‌نامه در دانشگاه امام صادق(ع) دانشکده الهیات و معارف اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، رساله دکتری «چالشهای فقهی اجرایی شدن عقود در بانکداری اسلامی با مطالعه موردی مضاربه و جعاله» توسط صادق الهام نگاشته شده است.

حسینعلی سعدی، استاد راهنما و حجت الاسلام عباس موسویان و کامران نذری، اساتید مشاور این پایان‌نامه در دانشگاه امام صادق(ع) دانشکده الهیات و معارف اسلامی بود.

چکیده:

بانکداری اسلامی از مهم ترین دغدغه های محققین اقتصاد اسلامی است. در این موضوع سالهاست که اندیشمندان اسلامی در حال تحقیق و بررسی هستند و دستاوردهای خوبی نیز بدست آورده اند؛ از جمله  آن‌ها می تواند به قانون بانکداری اسلامی در ایران اشاره نمود این قانون گرچه در ناحیه تقنین ارزشمند بوده اما قراردادهایی که برای اجرای آن تنظیم گردیده است خالی از اشکال نیست در این تحقیق با محوریت مضاربه و جعاله به بررسی این چالش‌ها در مرحله اجرای آن‌ها پرداخته است.

انتهای پیام/

کد خبر : 51277
تاريخ ثبت خبر : 25 مرداد 1396
ساعت بارگزاری خبر : 09:30
برچسب‌ها:, , , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)