| امروز سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ |
سرخط خبرها:

برای دوره تربیت پژوهشگر و تکمیل کادر پژوهشی؛


پذیرش دانش‌پژوه در مرکز مطالعات فقه حکومتی

مرکز مطالعات فقه حکومتی تحت نظارت آیت الله محسن اراکی برای دوره تربیت پژوهشگر و تکمیل کادر پژوهشی خود، دانش پژوه می پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از حوزه نت، مرکز مطالعات فقه حکومتی تحت نظارت آیت الله محسن اراکی از میان طلاب قمی دانش پژوه می پذیرد.

حجت الاسلام مهدی عسکری با اعلام پذیرش مرکز مطالعات فقه حکومتی تحت نظارت آیت الله محسن اراکی اظهار کرد: این مرکز برای دوره تربیت پژوهشگر و تکمیل کادر پژوهشی خود در مقاطع تمهیدی، خارج عمومی و خارج تخصصی از میان طلاب قمی دانش پژوه می پذیرد.

مسؤول امور کلاس های مرکز مطالعات فقه حکومتی در زمینه رشته های مورد پذیرش این مرکز گفت: رشته مورد پذیرش این مرکز فقه نظام فرهنگ با گرایش های معماری و شهرسازی، هنر، زن و خانواده، سبک زندگی، فرهنگ عمومی، تربیت، رسانه و فضای مجازی است.

وی با اشاره به شرایط نام نویسی در دوره تربیت پژوهشگر مرکز مطالعات فقه حکومتی بیان کرد: شرایط پذیرش مرکز مطالعات فقه حکومتی قبولی در پایه ۹ برای شرکت در دوره تمهیدی، اتمام سطح عالی برای شرکت در دوره درس خارج عمومی و گذراندن ۴ سال درس خارج برای شرکت در دوره خارج تخصصی است، همچنین شرط سنی حداکثر ۳۵ سال و متناسب با هر دوره متفاوت است.

حجت الاسلام عسکری خاطرنشان کرد: طلاب دارای شرایط، برای نام نویسی در دوره تربیت پژوهشگر مرکز مطالعات فقه حکومتی می توانند تا ۳۰ اردیبهشت ماه به سامانه اینترنتی این مرکز به نشانی feqhehokoomati.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، طلاب قمی جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند در ساعات اداری با دفتر آیت الله اراکی با شماره ۳۷۸۳۹۹۹۷ و از ساعت ۱۴ تا ۱۸ با مرکز مطالعات راهبردی فقه حکومتی با شماره ۳۷۷۱۶۴۵۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر : 67889
تاريخ ثبت خبر : 25 اردیبهشت 1397
ساعت بارگزاری خبر : 11:21
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)